gaduh...gaduh...dan kebetulan..

xtaw knape ktorg asyk gaduh..
bila dh mst aku rase skt cgt hati..
aku x ske gdh.
aku lbh ske ktorg bersama..
kali nieyh mmg ktorg gdh btoi2 lah...
punca bend kecik tp xtaw np masing-masing dengan egonya..
setiap kali gdh aku cbe mgalah..dan setiap kali aku mngalah pasti akan ditaburkan dgn pelbagai hi----....sedeyh...
dari hari demi hari...
aku x leyh jauh dr mp3 aku..
asyk kat tinge jerk.
aku mengharapkan sesuatu bila dgr lagu tuwh..
dan tiap kali itu juga pasti aku akan nges...

pada pagi tu..akuckp aku slalu dgr lagu tu bila kte gdh..aku ingt aku je dgr ..rupanya si dia dgr gakx...
hahahaha
aku mmg syg sgt kat dia...




KU INGIN KAMU.......

Demi semua yang aku jalani bersamamu
Kuingin engkau jadi milikku
kuingin kau disampingku

Tanpa dirimu ku hanya manusia tanpa cinta
Dan hanya dirimu yang bisa
Membawa surga dalam hatiku

Ku ingin engkau menjadi milikku
Aku akan mencintaimu
Menjagamu selama hidupku
Dan aku kan berjanji
Hanya kaulah yang kusayangi
Ku akan setia disini
Menemani…

Sentuhanmu
Bagaikan tangan sang dewi cinta
Yang berhiaskan bunga asmara
Dan membuatku tak kuasa

Di setiap arung gerak
Tersimpan di hati kecilku
Bahawa dirimu terindah untukku

Selama ku masih bisa bertahan
Selama ku masih bisa bernafas
Selama Tuhan masih mengijinkan
Kuingin selalu menjaga
Selama ku masih bisa bertahan
Selama ku masih bisa bernapas