superman....


AKU BUKANLAH SUPERMAN...




Aku bukanlah superman

Aku juga bisa nangis

Jika kekasih hatiku
pergi meninggalkan aku
Ayahku selalu berkata padaku
Laki-laki tak boleh nangis
Harus selalu kuat harus selalu tangguh
Harus bisa jadi tahan banting
Tapi ternyata sakitnya cinta
Buat aku menangis
Aku bukanlah superman
Aku juga bisa nangis
Jika kekasih hatiku
Pergi meninggalkan aku
Ayahku selalu memarahi aku
Jika jatuh air mataku
Kata ayah selalu air mata itu
Adalah tanda kelemahan
Tapi ternyata air mataku
Ternyata jatuh juga




1st time dgr lagu nieyh aku ske gler lagu nieyh..


cbb bait-bait rangkap dia wat aku gelak... lagu nieyh aku dgr dr sorg budak kecik yang nyanyi...walaupun penyanyi asalnya nyanyi lagi best tp budak kecik yang aku jmpe tuwh nyanyi emmbuatkan aku nak gelak...




ceritanya.....


"bdk kecik tu kene mrah ngan papa dye... mke dye dah merah2 nak nangis... ttbe dye dengan penuh gaya dan mke agak macho nyanyi lagu nieyh..hahaha...patu aku tanye dye nape nyanyi lagu tuwh..dye ckp ayah ckp kalau nak nges kene ingt lagu tuwh..sape nges dye bdk lemah..hahaha...cian bdk tuwh.. ayah dye garang seh.. pas bdk kecik tu nyanyi lagu tuwh dye trus jd cm biasa..x nges sudah..tahniah kepada bdk kecik tuwh..aku kagum ngan dye...walaupun nyanyi dgn lirik x btol tp disebabkan tujuan dye nyanyi lagu tu cbb x nak nges tu ok lah..hahahaha"