DUNIAKU..

Hari Indahku tanpa mereka..


hari ini bertarikhkan 1 september 2009 aku berasa sangat gembira dan indah..


walaupun semalam ku rasa agak tertekan dengan segala situasi. semuanya same.. ooohh....katakan tidak pada semalam..hari nieyh aku x sempat sahur..haha..bangun lewat smlm punyalah payah nak tdoq..kol 3 br lelap mataku..so mmg x larat dah la nak bershurnya..hampir lupa aku ari nieyh bufday 2 memb aku.. ezri ngan abg zaki. apy bufday.. malas nye nak bgn... aiiihhh...batalku ..selimutku xmau lepaskan aku dari tidurku..tapi nak g kelas..arggghh kuatkan semangat.. aku bgn dlm keadaan mls g mandi..mmg mls tol nak g kelas.. bilik air penuh!!! bosan2..smgu sblm cuti indah jerk... toilet x d org... skang senior dah pnuh lah...haha ari nieyh aku nak pkai bj purple..my fav kaler..lepas mandi semangat jerk g klas.. waaaa indahnya kat luar..nak hujan..tdur yang terbaek..tapi adew klas..xpe2..aku keluar bilik..bj purple pekat ngan tdung purple..berkasut kelabu..huh..abeh rosak tumit kasut..sakit kaki gakx pkai ksut tgi tuwh.. biase lah..aku ngntuk or x d mood cmner pun..pg2 ku mulakan dengan senyuman supaya aku rasa bahagia.. aku singkirkan semua dalam hidupku.. maklumlah cuti smgu...gosip bnyk...tapi bulan puasa nieyh x moh ler ngumpat2.. pagi neiyh klas ngan klas seni.. kemas kelas then sembng jekr..ujan kat luar maken lebat.. ku terbayang wajah bilikku..bantalku..arghhh indah tol..hehe.. walaupun hatiku rase agak sakit..tersentap naluriku..cewah..hahha...kesemuanya telah kutinggalkan..skang aku sorg..senang gerak mane pun.. hensetku? nantikan malam ini..akan ku campak kau jauh2..mls dah nak on fon..biarkannya bersemadi seketika.. aman damai pas nieyh.. aku x ske biarkan hatiku rasa terluka..cian hati nieyh...gembiranya sekejap tp terlukanya lama.. biarlah mereka dengan hidup mereka..aku ske bersendirian.. cm cite aku bace tuwh.. biakan aku bersendirian..jd aku yg dulu.. memb2 aku yg putuskan persahabatan tu aku biarkan jerk.. dorg ramai kawan xperla.. insyaallah..sentiasa ku doakan semua yang aku kenal sentiasa bahagia...haiiiiah...asyik mengelamun jerk...ujan punya pasai lah nieyh..sedarku dalam tangisku..xpasai2 mataku berair..ermm..teringatku masa gembira dulu..persahabatn yg aku rase kekal itu hilang.. sebak jerk dada aku tgk dorg apy..tapi pape pun..hope korg sentiasa hapy keyh..pas nieyh klas wacana..aku xtaw np bler klas nieyh jerk mata bukan men berat lagi...aihhh..tp aku ske belajar...mengelamun lagi aku..... aku nak aman..aku kene buang sme perasaan tuwh klu aku nak aman..yupz..aku tekad...tapi x blh..tu yang payah tuwh..cara terbaik tu jerla.. offkan fon or tukar num..senang cite..num nieyh bnyk sejarah..sejarah aku dengan mereka semua.. ermmm tapi tu jerk cara untuk aku melupakan segala yang pernah berlaku dan memulihkan kembali perasaan aku sekarang. mak pernah kata kat aku..kalau suke seseorang tuwh pandang jerk dr jauh..jgn rapat..nanti lame2 sakit hati..payah ckit bler adew perasaan kat orang nieyh..mude lagi..xpayah pun x pe.. eyh ape sebenarnya yg aku fikirkan.. dia or dia.. ishhh.. ku harap semua gembira dan bahagia dengan hidup masing2.. aku nak jauh dr semua nieyh..jauh dari segala masalah..bkn lari dr masalah..tp mengatasi dr timbul masalah.. ok2..skang tumpu balik..wacana..wacana...asgmnt jerk..hehe... abeh mase..klas math mula..aku semangt walupun takut ngan lect tuwh..garang..hehe..tp dye ske wat lawak..best... pas klas math klas bdkb..tul kot..hahah..aku lagi selesa pgl klas pn.latifah.. aku gelak memanjang dlm klas tuwh..besh2..hehe..tiqas...diva klas wat sseminar..haha..best jerk dgr..lawaknya..gayanya..


aku xtahu..aku cbe gembira sebenarnya..saat aku coretkan bend alah niyh aku masih berfikir.. kenapa perlu perasaan cm tuwh..arghhh tinggalkan semuanya..




hari ini..
aku perlu lalui..
segala kesakitan hati..
aku perlu sabar menghadapi..
kata hati..
pergi..
pergi..
pergi..
jangan datang kembali..
pergii..
tinggalkan hatiku bersemadi..
jadikan ia 1 memori..
kata hati lagi..
benci..
benci.
benci..
benci dengan itu ini...
kata hati lagi..
x baik membenci...
sabarkan hati..


sabar..


sabar..


sabar..




hari ini segalanya akan berubah..tak mahu dia..kamu..atau mereka..hanya ku mahu teman yang betul2 teman.. bukan teman mainan saja..bukan teman duka saja..bukan teman ngadu saja..bukan teman tapi mesra saja..tapi teman yang betul2 dinamakan teman..




nor qalbiah...dan nurul syafiqah.. luv u all..teman sepertimu sukar dicari... insyaallah akan ku jaga persahabtan ini...
sedih hati x siapa tahu..
dia mgadu..
dia pilu..
sebenarkan ceritaku ini bukan menyentuh soal sahabat saja.
tp dr segi semua aspek..eloklah kiranya aku berdiam dan bersendiri..
ngntok mata..tdur dulu lah....
saat mata ingin dipenjamkan..bercucuran limpahankaca jatuh...
maafkan saya semua...
saya hanya inginkn ketenangan..biarkan saya pergi dulu...
andai tdurku nyenyak malam ini..sadarkan aku wahai kawanku.. ku x mahu pergi lagi.kerna bekalan belum mencukupi..tapi andai takdir sudah tertulis...relakan aku pergi dengan gembira...

berkaca jernih....tido..




p.s:
2.9...selamat hari lahir sahabatku..nurul syafiqah..
15.9...selamat hari lahir sahabat baikku...aku sentiasa mendoakan kebahagiaanmu dan kejayaanmu..muhd khairul ashraf