budak comel meneruskan coretan...

PROGRAM PERSEDIAAN IJAZAH SARJANA MUDA PERGURUAN "08-09"
dihujung tahun..dihujung bulan..dihujung hujung dan hujung nieyh..si comel..cute..miut nieyh nak mengimbau balik lah kenangan-kenangan sepanjang duduk dimaktab..langkahnye kaki ku dimaktab itu semasa temuduga dan akhirnya langkah jua kakiku kesitu sebagai seorang guru pelatih..bermulanya dengan program persediaan kini say godbye dan buka pula diary baru..macam-macam kenangan diriku semasa berada dimaktab yang tercinta ini..bialah ape org nak ckp tentang kte.. dulu sebelum masuk dia ckp watpe jd cikgu..amek jerk bend len.. lalalala.. maaf sy pekak x dgr..hahahah.. amboii3.. skang bukan men g abeh matrik dia lak masuk maktab..hahah 2 la ckp jgn panas2 kan diri sendiri sudah binasa..campak sane cmpak sini aku x kesah..haha (xkisah la cgt...) SEM 1... Pergh panjang kot kalau nak cite smpai sem 3.. tp x pe kita pendekkan citenye ye.. adoii tapi panjang jugak lah..xpe..kita teruskan ..


SEM 1 bermula..pada tarikh..opsss i x ingtlah.. hahahha.. sem1 best jerk cbb blaja dlm dewan sme skali..1batch.. mmg compom tdo..hahah nieyh ke cikgu..eyh aku x kot..hahahha x la cgt.. sem 1 x minat cgt lah..xtaw ar nape..tp ok2 jerla... sem 1 duk tingkat 1.. dok sorg lak tuh..romate? my romate lari...ciankan ku..xperla... best gak duk sorg..bilik pun kemas jekr..hahha tp 1 jerk x best cbb aku slalu terkejut bler bgn dah lewat g kla..actly x lewat coz jam dindingku awai bnyk minit..hahahha.. senior time tuwh pun BEST tercgt2..heheh..mcm2 jd sem 1..tp aku x bnyk memb g time tuwh..xperla...8lis aku apy dgn duniaku....sem nieyh paling benci ORENTASI..

SEM 2.. sem nieyh aku duk ngan k.. dok tingkat 5..hahahakalau la x d lift mmg mati aku nak nek tingkat 5 tuwh..aman damai jerk bilik aku..pokok2 dibelakang.. bukak pintu blakang umah org2 kaya..hahha best..aku panjat tembok sebab nak masuk bilik sebelah..pecah masuk? hahahah tidak3... itu warden suruh... jeng..jeng..jengg... anak org kaya nmpkku.. hahahha mulalah nak mlalut.. ntah2 org gaji dye jerk..pdn mke aku.. sem nieyh g mlake... hahha paling malu cbb aku nges kene cmpak dalam tasek...hahha..demam2 weyh.. manje tol..gedik jekr..hahah.. tp seriuosly i tkt ..x reti brenang..hahahah.. dushhh3.. bongkar jua rahsia slame nieyh ku simpan dr memb2ku.. poyo jrk..ingt g waktu sekolah.. kebetulan sekolah dkt ngan stadium renang ..public punya.. memb2 ajak..bnyk punya alasan..ahhahaha akhir sem demam..seperti sem 1..itulah aku........




SEM3.. sem 3 kenangan paling indah.. smenye berbaik... dulu klas cm adew geng2 sendiri..geng DIVA la RATU la..mcm2..hahaha.. aku ske time bentang pape lah.mesti syok..cbb adew Diva wat show..hahah.. gempak satu klas.. best.. luv u all lahhh..hahah.. RATU tu geng aku lah..xtaw lah sejak bila aku masuk geng tu..ahahaha jaja..jaja..kau bawa ku ke lembah itu..heheh..sem 3..bnyk dugaan..aku slalu nges.cbb senior x best!!!!!!!! masyaALLAH...mmg x best langsung.. aku dulu sem 1 tdo x pnh kunci pintu duk ngan senior juga tp x d la palk kes curi2 nieyh.. aku g klas pintu x berkunci ngan ltop printer sme adew dalam tu.. tp sem 3 len lak..kami junior lah bergelar pencuri..ciot jekr..ingt org x mampu ke beli brang2 tuwh..ingt ktorg nieyh ape..weerkk:P men tuduh2 lk..padahal junior lang nset dulu tp wat bodo jerk ciap kene gelakkan ngan senior..cet... walaupun ktorg miskin manepun mak ayh ktorg x pnh ajar la mencuri ngok.. pham2 la nak jd cikgu kot nk mencuri watpe.. g 1 pantang aku..haiiihhh org gne barng aku wat cm barang sendiri..itu perangai si s yg belagak tu lah..pannng34!!.. nyampah kot.. makin hari shower gel aku makin kurang..nak ckp aku men sabun x la plak..hahhahah.. xperl halalkan jerk... sapewlah kita..junior yg baik lagi comel..hahaha.. sem nieyh g pangkor..oo masing2 nk kenekan aku ye...dushhh4 pdn mke.. i x tkt air dah ok.cbe kadang2 jerk ea..hahhaha.. masak2..opppsss jgn sangke tgn ni x pandai msk langsung..heeeeeeeee.. thx to mybff jannah..ckin..nor..k..jaja n sme2 lah student PPISMP 3G... luv u all..