* coretan terus menerus..

waaah3..kali nieyh mood si pencoret(mmg perosak bahasa tol) lain ckit... seronok+sedeyh+sakit...ari nieyh bgn lambt..cbb smlm pun tdo lmbt..watperlakan..hehehe.. xtaw3.. hari indah itu sekejap jerk rasa... tu la bnyk gelak cgt skang dah sedeyh..haha pdn mke.. pg td.. kol bape eyh..memandangkan nsetku silent(jaat gler..xmo sapew2 ggu tdoku..) aku dpt taw pun lmbt la.. anak mnakan aku...hahahha... gler2 aku gelak kat dye..termakbul juga doa aku ...maf ye naim..makcikmu x sengaja..hahha ... tergerak hati nak tgk fon... eyh2..d mesej la plak.. jeng..jeng..jeng.... mesej sape nieyh... mesti cikgu f punya lah... opppssss sory....salah org la plak..hahah..kali nieyh lain2... tgh peluk bear biru (xtaw sape yg bg..) ttbe bear tu aku campak atas katil n terus lompat turun dr katil smbil gelak besar..hahahhahahha..
naim..tertera namanya diskrin...
: makcik..sy dapat swak..
hahahha gila2 lah aku gelakkan dye... minx slangor dapat posting sarawak..alhamdulillah..bgus2... doaku termakbul.. mak dah mrah2..tu la asyik sebut bg dye dapat srawak kan dah dpt..kecian cucuku itu..hahahha aku teruskan gelak jerla.. tu la seronok gelakkan org makan diri balik...

petang nieyh cm x d aktiviti jekr.. tgh tgk tv3..tasbih cinta ttbe dpt msg,... hhahhahahhaha... skali lagi 1 kjutan hebat..lalalalala.......secret la cgt.. nak tcabut rasa jantung nieyh..hehehe.. adoii sedeyh plak.. tp x jatuh ar..hahaha ttbe terdiam seketika.. cite tasbih cinta tu x sedeyh pun jd sedeyh..hahahha... cian2.. nak wat cmner... nasib badan.. jauh2 blaka... hhahha..

kring..kring..kring... adoii kacau daun lak..eyh bukan nset bunyi cm tuwh..hahah nset bunyi canggih...hahha..tdo pun blh bgn..hahha.. umah...spe lak memb aku kol umah nieyh.. bertahun lama dah kot x d yg kol aku gne fon umah.. adoiii tu la kan dah kene sombong..hahha xingt memb lame.. sory weyh..aku nieyh plupe kot..aku kawan ngan gurl jerk..laki kol aku terkejut gler .... maaf ye... :)

4hb.. smenye berakhir... aku masuk ostel balik.. dan .................................................. . xperla ...redha jerla kan.. ehehhe.. masuk..masuk..masuk...
siapa lah romate aku taun nieyh.. kak mel...haaaaaaaaaaaaa...nak p cari dye ar.. ok ckit ngan dye..walaupun dye sllu kuar ..xksh la..aku pun bukan jenis duk bilik.. mgu2 balik gakx..