semalam.

aku tidur awai smlm.. ngntok kot.. hope x d yg kcu.. aku tgh fon..then lupe nak silent..so se yg kol mmg kene mrah..so sory la ea.. hehe.. pagi td aku bgn.. tgk d msg.. no mxs n celcom.. ttbe aku jd sedeyh bace meseg tu..evry day evry night n evry..evry...evry ape2 lah dye pasti anta msg.. serba salah lak.. kawan.. zaty x pnh lari dr kamu lah..zaty cme x berkesempatan nak rep msg kamu..bukan nak lari..sory cgt..kalau trase ea.. zaty x d niat cm tuwh pun..tiap2 ari awak anta msg smpai zaty jd bingung..


30/12/2009 : 00:49 ( saat saya tgh tdur sedap..)


sendiri di kamar sepi..

di malam yang terasa sunyi..

kenangan semakin pergi..

hanya tinggal diri sendiri...

saat teman disekeliling ..

tiada mampu mengubati..

lara yang kian menyakiti...

terasa hingga ke lubuk hati..

kawan... maafkan saya ye.. :)


28/12/2009 : 22:32

malam yang kian berlabuh..

bintang kelihatan sungguh indah..

sesekali terpandang rembulan yang cerah..

berbisik hati terkenang wjah..

si dia yang jauh entah di mana..

heheh..

sory kawan..sory cgt2.. hope awk paham ea..hehe

insyaallah saya g umah kakak saya t kte jmpe ea..g pun mesti awk nak jmpe akak saya gak kan..heeeeeeee...

:) awak taw tak..buku lukisan awk yg awk bg kat akak saya tu adewlagi o..hebat ar awk mlukis..


-------------------------------------------------------------------------------


tutup kisah sahabatku..hehhe hari nieyh lewat gler bangun.. bek tdur lewat..samew gak bangunnye.. hehe.. xpe..xwat pape.. dok sbuk2 ngan on9 nieyh jekr.. tp ari nieyh wireles cm lembab ckit.. ish...ayah.... saya nak brodband sendiri lah..tp wtpe.. rugi jekr..kat umah lepak2 jerk..ayah baya.. kat ostel pun gne ayah punye wireles telekom..balik kampung x sempat punye on9..so? x memerlukan...hhhaha bek cr camera ... jeles gler ah ngan anak sdareku..naim..kte nak gak camera cm tuwh..heheh.. ahh..kisah anak sdareku..jge diri baek2 ea kat sanew.. srawak je kan..hehe.. jgn cr bini sanew sudah..balik semenanjug cr bini sini ea.. bertugaslah anda sebagai seorang guru...

--------------------------------------------------------------------------------
haha nmpak x kat bukit tu d wane merah..hahahha paham kan..?
BELURAN.. hehhe mesti bestkan kat sanew..lalalala selamat berkhidmat... to: abg shazwan..hahaha g sanew jgn lari balik taw.. best tu kat sanew.. 12 buah sekolah menggunakan jalan air..hope x ken snew lah