senyum...

hehe ayah.. thx..wakakak..time makan malam td.. aku sememangnye baru bangun tidur n terus jerk duk kat meja makan..adik bsiing..ish.. g bsuh mke dulu..hahaha.. ayah pun samew bising2.. dengan kadar yang lmbt seperti siput ku melangkah ke tandas untuk bsuh muke..hehhe.. taw nak makan jekr..aku memang pering..xkre la baru bangun ke ape ke..haha.. tgh makan ttbe otak aku terpikir nak wat jaat..wakakka.. seb bek xkene mrah.. padan mke ... coke..uih..sedapnye.. aku minum la.. xtaw air sape..bedal sudah.. ttbe mak sound..minum air sape tu dik.. aku ckp ntah..hahah.. along aku dah gelak2..oppss adakah aku tersalah minum air org..rupenye dorg mainkan aku..ceh... aku makan nasi pun dorg kenekan aku..xpe2.. hari korg sume..haha..

sengeh cm kerang busuk.. mule mengada-ngade.. yang lain dah senyum tengok lagat aku.. smbil tunduk ku menyuarakan hasrat hatiku..

" ayah..adik malas nak balik ostel..bape hari jerk lagi.."

adikku menyampuk.. " malas bangun pagi lah tu.."

alongku menyebuk.." asyik tdo jerk.."


arghh salah2..malas lah nak balik..hehe.. senyumku makin gila.. " ayah...cmbest jerk g shoping..haha"

ayah wat mke serius sambil mak gelak2..

"ala... bukan selalu ayah..adik nak beli barang ckit jerk.. syampu..colgate..sabun..sme2 lah..yang penting..makanan.. t adik balik ostel x d makanan susah kang.."

adikku sibuk2 g..

" jangan ngade nak beli nestum.. bukan makan pun..menderma jerk"

haha kuang asam punya adik..sepak kang..siap ar mu pas nieyh..lalalal


tunduk..smbil menunggu ayah bersuara.haha.. " xnak"

waaaaaa.. xmoh kawan..nak majuk ah cmnieyh..

" ayah x mo belikn ke? adik punya elaun masuk lmbt..t kurus kering kang.."

haha pandai tol ayat aku..

along cakap.." dah gmok..xpe kruus ckit.."

ceh..ckp org gmok..biar lah..sihat..hahahha

taw r jeles..

ayh senyum jerk.

maknenye boleh...............alahai tapi cm bersyarat jerk.........

"belajar kemas barang sendiri.."

huh..waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa nampak gayenye kene keje keras ckit ar..brang kene kemas sendiri.. iron baju sendrii.. lallalal..no hal lah... tapi... ala....................xmoh3..hehe..


ngdew2nye ...

lagi sekali aku ulang..

"adik balik 3hb.."

sme gelak..hahha pdan mke dorg ckp..

"dgr x...adik nak balik dah nieyh......"

haha.. adikku ngadew2..dia boleh la... xduk asrama..ayah kene anta ari2... g masukkan balik dalam asrama tu baru taw..


lepas makan..

duk dalam bilik pure2 majuk sambil dgr lagu..

hahahaha

tu la tabiat brukku..

smbil edit gamba..