HARI SEMAKIN LARUT..

walaupun tirai 2009 telah hilang namun...hatiku tetap x best lagi.. aku rase sedeyh kjap..apy kjap..adoiiiyaa... kalau boleh 2010 nieyh aku nak apy2 jerk.. amin..hehhe
petang nieyh aku samew2 ngan angah aku masak..makaroni goreng... mesti sedap dye masakkan.. hehe.. page nieyh baru jekr diupdate..nak tukar background tp malas.. cm x best jerk kalau tukar..hahha..srabut? suke ati lah..weerk:P barang2 kalau x packing lagi..cok nak g kenduri.. mknenye mlm tu kenelah menyebokkan diri mengemas barang..kali nieyh my dad x bg anta brang then balik umah balik..dye ckp g antar trus duk sanew..no balik3.. wuaaa nak balik..tp xperla..cbb mesti t ayh letih.. tgh mlm tu lak kene anta anak mnakanku ke sarawak.. xperla..redha jerla..duk ostel pun ok gk.. leyh kemas2 barang..smbil menunggu siapakah bakal jd romateku..hahahah.. kaklong..kakcik..daftar ngan saya..duk dekat2..hehehe. wutever lah..yg penting aku apy..heheh.. tp taun nieyh aku nak min kan lagi barang2 aku..haha slame nieyh pun barang aku sikit..yang aku bawa..laptop..printer.. tedy bear..baju ckup2 tuk 1weeks..bantal..heater..bantal peluk.. beg..kasut2 yg bnyk tuwh..hehe.. baldi..barang mandi..ckup..hahha..yang penting.makanan... yeah... ok2..bubbye...