malam nieyh aku seperti biase menghabiskan mase tgk nota2 n wat ulangkaji ckit2..wlaupun x banyk.. tgu romate blk..nak tgk hindustan samew2.. :)
dalam bnyk2 ari ..arinieyh walaupun fikiran aku kusut tapi aku rasa tenang sgt.. ketenangan yg kukecapi aku hargai sgt2..

tadi aku terbace satu kisah.. :) aku jd cian..aku x mrah tp simpati balik kat pencoret itu..

minggu nieyh balik..compom balik..rase mase kejap jerk berlalu.. smpai ari isnin cuti.. :) seronok..tpi dah dpt asgmnt.. hehe..sblm cuti raye cina kene anta.. ok Puan.. hehe.. cok seperti biasa aku suka klas DR.TUAN JAH.. xtahu kenapa..walaupun aku jerk asyik kene ngan dye tp best.. dye ajar aku paham.. klas ELP pagi2 buta.. x penah bosan klas tuwh..mesti adew jerk yg wat lawak.. :)

kisah semut..aku x paham bilik aku bnyk sgt semut..bukan semut halus.. myb semut dari pokok2 yg merimbun kat blakang sanew kot.. mane jerk aku dok mesti adew sekor semut yg ske ggu aku..hahha..semut ooowh semut..jgnlah kacau aku.. rimas... seb bek kau bukan jenis semut yg gatai..haha..kalau semut gatai pasti kau gigitku lalu aku juga menjadi gatai.. :P bilik cukup kemas niyh pun d semut g..adoiii x kupaham..

kisah semut boleh kita lupakan sementara... skang masuk kisah suke sepahkan bilik..hahaha.. bukan ape..kadang2 tgk kemas sgt pun bosan gak.. semalam aku sepahkan bilik..hahah.. serabut jerk kpale tgk.. td sblm mgrb sudah ku kemaskinikan bilik ini.. xpasai2 dari sekor semut jadi pusat ternakan semut plak..hahah

tu jerla untuk arinieyh..wat saat ini..tika ini..

AKU CINTA...SAYANG KAMU...RINDU KAMUUUUU..
HAHAHA...