malam nieyh aku sorg-sorg.. terasa nak update blog nieyh.. :) sunyi..sepi.. biase lah tinggal sorg2 nieyh..mataku sebenarnye dah ngntuk..tp xnak tdo lagi..t pg2 bute terjage..alhamdulillah aku sht jerk spanjang berada di maktab.. insyaALLAH selagi x perlukan mc aku x nak mc..kalau dah sakit teruk barulah aku x g klas.. :) last aku update blog nieyh last weeks.. nape balik umah x update.. ketidakselesaan bdn.. ari jumaat tuwh balik klas mandi ujan.. :0 basah ..hahha.. thx teman org balik dlm ujan tu.. :) sabtu ahad dirumah diabehkan bersama bilik tersayang.. x d pape yg best nak cite kat umah tuwh.. :) ahad.. kaki tersgt malas melangkah pulang..tapi kalau diikutkan hati mmg sampai bila x balik..so ayh anta pas mgrb.. AJL? aku x xcited pun..coz aku bukan jenis tgk tv.. duniaku novel..pg td g klas.. aihhhh.. bgn awai juga ea aku.. he.cian kak mell..terpakse ikut rentakku..xpe ..kita jd baik.. :) sememangnye aku terkejut tgk kak mell g asmbly.. hehe..tgk la romate sapew.. :P kak mell ckp sem nieyh ttbe dye jd baik.. bgus la kak mell.. insyaALLAH kalau kita sentiasa dekat dgn-NYA dekat jualah kita dgn kejayaan..klas kol 8.. klas tamadun.. :) x ksh cgt..aku tgk klas tuwh adoiii x semangat tol..ade yg smpai kpale tu nak jth ke lantai tahan ngantuk..aku x ngntuk lak.. ilmu tuwh..dgr saja.. abeh klas trus balik bilik..niat x nak tdow pun..last2 tdo smpai zohor..haha..memandangkan nor x balik bilik dye so kami samew2 berhempas pulas menghabiskan masa tdur.hahaha.. enak sungguh.. g asmbly.. berbunga-bunga hati..x tahu nape.. kak mell saja tahu..haha x ngntok langsung dlm dewan.. :P dgr saja ceramah yg adew.. balik tuwh ujan lagi.. lari jerla.. cm biasa aku akan tanggalkan kasut..hahha..br laju jln.. tp td btol2 sakit kaki.. waaa kasut baruku kene air.. cian.. sem bek tumit x patah..hahaha.. :( x leyh pakai kasut selain wane itam dah ke? x leyh ikut wane baju lah nieyh..aiyaaa..hampir seluruh ruang rak kasut adalah kepunyaan aku..haha kasut kak mell d 3 4 pasang jerk..selebihnye kasut aku..hahahahhaha..maaf ye kak.. kak mell ajakg pasa.. besh2..lame x g pasa..g pasa.. cm biase.. mee sup abg gmok..hahah.. cili lebih.. air tembikai merah.. :) smpai bili smyg mgrb dulu baru makan.. smbil makan smbil sembng..aiyaa pedas2.. tp x pe sedap..hehe.. sedar x sedar dah kol 8.20.. kak g wat keje lah..hahha mula la kabut.. suh dye iron baju dulu.. aku duk sorg2 dlm bilik nieyh ngntok gler dah nieyh.. :) nak wat keje x taw nak wat keje ape..
kisah berganti kisah..
sepi menyelubungi diri..
resah semakin resah..
menanti kau kembali..
:P itu saja malam nieyh..ngntuk..cm nak tdow jerk.. :)
gudnite.. :)
muuahx..
salam..