mengapa dipandang rendah..


hari ni saya nak share dgn semua tentang pengorbanan seorang "guru""cikgu""pendidik"..
jika kita renung kembali.. siapa yang paling banyak meluangkan masa dengan kita sewaktu kecil.. sewaktu usia kita dari hari ke hari yang semakin meningkat.. siapa di sisi kita.. guru? guru kan.. sek rendah dr kol 7-1=kita bersama guru.. kalau yang sekolah agama 2-6= bersama guru jugak kan.. lupa plak.. tadika.. pun dgn guru.. :)

tapi hari ini profesion ini dipandang remeh.. adoiiii awat plak kan..hahhaha sedangkan begitu besar pengorbanan seorang guru..

cikgu yang paling aku sayang kat sek rendah sape ea.. hehe.. yupz.. ustazah.. aku sayang sgt kat ustazah tu.. disebabkan dulu aku xtaw ape2 lagi.. aku suka usazah tu sebab dia baik.. lawa.. penyayang..heheh.. kalau sekolah menegah plak cikgu bahasa melayu.. fullllaweeeehhhh gila glemer..hahaha.. i like..

disebabkan doa mereka jugalah aku bakal menjadi seorang guru.. alhamdulillah. :) hahhaa.. aku suka sgt dgn profesion niey.. xksh la org nak ckp pe.. yang penting saya SUKA JADI CIKGU!!.hehe