mengapa hangat tanganmu ku terasa.. :P


pangggggggggggg.. ADOIII sakitnye.. tamparan hebat untuk diriku.. bukan kene tampa la weyh.. hahaha.. tapi tamparan mental...
alhamdulillah masuk ari niyh dah ari kedua aku ke kelas..
hari pertama semalam..
semalam hari isnin..
well... seperti biase malas beb bgn pagi..
kuang4...
tapi aku bangun jugak lah..hahhaa
sebab jeritan itu mengegarkan arasku..
hahha
thx a lot sys rabbit..
dah stat blaja.?????
seperti tidakku percaya..
secapat inikah..hahhaa
x ksh la.. asalkan x bosan..
pas klas elp.. balik.. horeeeeyy..
tp x hoooreeeey cgt cbb xbest..aku g ske ada klas petang
bukan apa.. kalau ikutkan hati perasaan dan nurani yang malas ini mmg malas weyh tp
cbe pk..
fikir...
fikir...
x d jawaban..hahhaa..
errorr...
teeeeetttttttt!!!
-----------------------------------------------------------------------------------------------

hari nieyh slase...
banyak benda aku lalui..
walaupun disaat pagi buta aku bangun terasa dadaku..
owhhhh dadakuuuu.. laju ....
kehangatan itu kuterasaaaa...
help me out!!!!....
waka..waka..walllawehh..hahah
motif? x d..hahhaha

petang nieyh kelas saya..
dusssshhhh ye.. tamparan lagiii..
hahhaa...
xksh la weyh..
klas lect kesayangan ku..
cik wan..
nak taw knape?
cbb dia beshh..
coolllll..
sempoiii...
jiwa remaja...
cantik...
lawak...
dia ajar aku paham..

tp aku sikit kacewa dgn rakan-rakanku..
jika "dia" sekalipun jd ...aku x ksh..
asalkan dia memberi kte menerima..
:)
i miss her so much...