setelah sekian lama aku menyepi..kini aku kembali..hehhe
kembali dengan satu agenda yang menarik tapi tidak tertarik..
dalam bulan puasa ini banyak perkara dah jadi..suka... duka.. pahit..manis..

MAJLIS BERBUKA PUASA KELAS..
alhamdulillah segalanya dah selesai pd minggu lepas. walaupun ada yang x datang x emngapalah..mungkin x d rezeki untuk semuanya berkumpul.. kenangan terindah ini eloklah kita abadikan dalam hati masing2.. segala persengketaan kita maafkan.. segala ketelanjuran kita lupakan.. moga2 berkat ramadhan kali ini membuka ruang untuk kita mengenali diri...

----------------------------------------------------

habis cerita tentang bebuka.. asgmnt? biase lah.. kehidupan pelajar.. kalau x d asgmnt bukan pelajarlah namenye kan.. alhamdulillah banayk juga asgmtndah dpt.. tp jgn melatah dulu.. buat slow2 lame2 akan ciap..
----------------------------------------------------

tedy besar hadiah dari seseorang..
tedy ni sgt besar smpai katilku dimakannya ruang..hahah..
tapi sy sgt2 suka..
bila tidur kini x perlukan bantal lagi..
cukuplah dengan kaki tedy itu..
sememangnye aku dah dpt bnyk tedy tp xtaw la aku mmg ske cgt kumpul bnyk2...
THX DEAR...
--------------------------------------------------

benda yang memang aku x pasti dan terkejut..
semakin jauh aku lari dari kau ..
dapat pula kau kembali..
adoiii..
jangan ggu hidup aku lagi ye..
x ske la..
biar kte kawan dalam ingatan jerk..
tolong jgn hubungiku lagi..
sy x suke mendengar suara anda...
sy x ske mendengar kata2 anda...
sy x nak dgr cerita anda...
so.. kesimpulannya jgn ggu sy..
:P
--------------------------------------------------

eyh panjang pulak..
last2...
huh...
minggu nieyh terakhir aku bersama kawan2..
3minggu berada drumah ....
minggu depan masing2 akan ke sekolah..
SEMOGA BERJAYA YE KAWAN2..
lepas tuh dah raye...
waaaaaaaaa seronok2..
tp...
sy jauh rupenye dgn dia..
compom rindu kamu debab... :P
jgn lupa taw pagi raye kalau dpt line 3G kite callingg2 taw..
hehhe..
---------------------------------------------------

sekian sja untuk saat ini... detik ini..tika ini.. kalau jari jemari saya rajin emnaip sy taip lagi ye,