SalAm AiDiLaDhA BuAt sEmUA UmAt isLaM yaNg mENyamBuTnYA....

kisahnya malam ni hatiku sangat sayu..sepatutnye aku gembira sbb aku kini dirumah..exam abeh.. boleh on9 lame2.. bace novel.. tp hatiku sedih lagi... pagi tadi 05.02 minit pagi mesej yang sangat menyejutkan aku.. dan saat mesej terakhirku tak terbalas hatiku risau yang teramat sgt.. pagiku berlalu begitu saja tanpa tidur.. azan yang berkumandang aku mash lagi merenung luar tingkap yang masih gelap.. entahlah fikiranku serabut.. selamatkah dia? uh.. sakit2 perutku memikirkan.. bukan ape.. rasenye dia tidur tak sampai 3jam.. perjalanan jauh.. sepanjang masa otakku x pernah terlepas memikirkannya.. :) alhamdulillah jam 12.00tghari sampai juga dengan selamat..

tp malam ni lain pula yang ku rasa.. sebenarnya dr petang td lepas aku terdengar sesuatu.. hatiku sayu.. apa yang ku buat semuanya tak kene..

tapi.. kenapa saat ini dia juga seperti menghancurkan satu2nye harapan tempatku meluahkan perasaan.. ermm x mengapalah.. asalkan kamu bahagia di sana bersama keluarga.. :)

stopppp... stopppplah permata jernih..
xnak dah... plsssss..
sy KUAT kan..
shuhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh pergilh kesedihan.. kembalikan senyuman itu..