SI COMEL BERAKSI..


inilah ca...sgt gemok dan berat.. tp nieyh bukan gamba tadi.. nieyh gamba curik kat mak dia..

si comel beraksi..
memang pelbagai aksi dilakukan sampai saya rasa naik angin..
berat gila melayan budak2.. bangun-bangun tidur ayah cakap kazen mau mari.. siapa-siapa?hahaha.. si pensyarah poli.. ber-anak 3.. 2 laki-laki 1 perempuan.. x sabar mau jumpe si comel itu..hahha..sampai2 dia tengah mamai lagi lepas bangun tidoq.. ok.. x pa.. tunggu sat lagi.. mula-mula sopan lagi.. last jadi cm ape da...heeee..

saya: nape panggil ca kakak?
amar: dia lagi besar...

fulamak.. jawapan..hahha.. tak boleh belah.. ooohh kalau besar je kakak.. tak boleh panggil adik.. padahal si abg baru berusia 4thn.. adiknya ca 1thn.. hehe.. tapi mmg besar.. debab n cgt comel.. penat mau dukung..berlari sana sini.. denganx berbaju.. tapi si comel ini sangat suka pada tok awi nya.. (bapak saya ok) hahah..mungkin sebab mereka sama saiz..hahah..dia suka buat muka comel atas perut bapak saya..(cm saya selalu buat)hahaha telatah si kecil ni kalau tengah strees pun jadi ok.. mana taknya.. main sorg-sorg... gelak sorg2.. yang paling best... dia suka timbang berat dia.. macam pandai lak baca kan..hahahha.. stedy giler.. berdiri atas penimbang..hahhaa..