APE LAGI YE YG JADI...

smbungan....

rupanya lepas abeh tulis blog nieyh aku diulit dalam lena yg asyik..
hahah..kononnye x mo tdoq..tp alih2 tdoq gak... azan berkumandang menandakan masuknya waktu mgrb... terkejut aku ngan memb yang bgn tersentak sbb x sedar... dgn pintu blakangnye terbukak...tp g senang...g toilet x d org..leyh mand ngan senang...hahhaha.. kol 8...kuar mkn ngan dye...aiyoooo muak gakx aku mkn td..bnyk cgt aku order..org len puase org len yg melampaunya mkn... skang dah kol 10 lbh...cok adew klas...x d ape lagi aku nak coret ari nieyh... kesimpulannya ari nieyh mmg best...aku x rase tertekan sgt walaupun adew yg menyakitkn mata aku..heheheh... evrthng under contrl.... yeah...mlm dah nieyh...aku pun dah ngntuk...nanti aku cite lagi ea.... aku ske luahkan kat kau wahai blogku.. mls nak bising2 ngan memb2... bler cite t disampai2kn plak...wuaaaaaaa.. tp aku tgh rindu memb baekku yang adew kat pangkor..cmner lah dye skang ea... da la g ngan klas lain..hope u apy my dear...:)

OWH..... gudnite... tidurku dalam senyuman supaya pagi yg indah menantiku kemudian hari....

bantal dah berkali-kali miskol...rindu lah tuwh..td dye msg aku x rep...skang dah miskol2..jap g kol lah tuwh., dah x sabar sgt nak lepas rindu kat aku tuwh... mybantal bucuk...i'm coming... 1 2 3 goooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo...gudnite..