HARI PALING AKU MEREKA DAN SME SKE.........

_____HARI INI HARI JUMAAT LA...___

Ape ade dgn ari jumaat?sebenarnya banyak..ari jumaat d smyg jumaat...ari jumaat kene pkai bj melayu..ari jumaat ari yg terindah... bg penuntut pasti ske ari jumaat..bkn saja ari akhir mgu untuk ke klas tp bg aku ari jumaat ari yg paling best.........cbb klas jarang adew n free jerk..senang nak blk umah...hahhahahah....

7.30....

oppppsss gler lah ari nieyh x terjage nak g klas...dah set dlm mind mls cm nieyh lah..hahah.. aku nieyh ape la..nak jd cikgu mane leyh mls2 kan... ermmm.. nak g mand..pk lak ari nieyh klas elp...cmner lah madam yang aja ktorg tuhw... ok x dye? bnyk ckp x? crewet x?
tgh mand pun leyh berfikir.. msk bilik balk tgk bj nak pkai..adoiiii np la mls sgt nieyh.. xpe2 kuatkan smngt..heheh..
8.00

g klas dlm keadaan wat2 klam kabut..lambt lah konon..padahal smpai klas br d 2 org dlm klas.ceh...pnt jerk jln laju2..hehhe5 min kemudian smpailah puan yg cantik bgku..heheh... ok x ? dlm hatiku bertanya.. mula dye berbicara..yeah..aku ske dye...best2... uh.... sesi pembelajaran yg best gakx... adoiii jam2..kol bape la skang.... tepat kol 10.00 dye kuar...
sme berpusu2 nak g kantin tp xtaw np aku mls...dlm otakku.tdow... hahha... cikgu adew x jap g....mst x d...klu cm mgu lpas kan best... lame gakx lepak2. dlm klas akhirnye berita yg dibawa oleh en.zuno menggembirakan...cikgu x d... 1 2 3....goooooooooooo blk asrama lah ape lagi....

di kafe...
"nak beli nasi x?" k tanye...
"mls3..."
tp aku tgk ikan keli yg bergolek tuwh sedap jerk...ish..nak lah pulak...tp amek ikan jerk.. yummy2... lets dance together....yahhhhh..ikan keli yng geli...lallala.... msk bilik yabedabebu...........makan2...ratah ikan cm kucing...sedap...........

abeh mkn rutin harian tdoq lah....hahhaha.... zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz......
gegaran di daun pintu bilikku.........
errggghh br nak lelap... tuk..tuk..tuk...mls nak bkak...akhirnya.....muncul muka penyelia......trus bgn dr tdur... puan ckp d spotcek..potong line tol lah...mengayakan tdung pink pg td ngan sweater..hahha..kuaq bilik tgk d enrazak....sapa x knal..jurukamera...gler ah..spotcek pe nieyh..kabut aku kemas bilik balik ngan romate..almaklumla..bilik anak dara pun x semestinya cantikkn..hahhaha.... pulun la kami kemas...akhirnya muncul ketua penyelia...hahah..ingt selamat..d gakx yg x kene... x daftar barang letrik...haha.x sempat nak wat cmner... tp aku dah minx maaf jap g 2.45 aku g la nek opis... seb bek x kene mrah.. biaselah org berbudi mereka berbahasa.. mesti d tolak ansur kan.. bising tol kat luar... kamo floor 3... so mmg time cmnieyh klas ktorg jerk x d klas... mmg tgh tdow la... abeh sme brang yg x spatutnye adew dlm bilik diangkut mereka...hahahhaha..aku x kene pape lah... rak kasut yg bilik adew 3 4 tuh sme kene amek balik..kasut bnyk..cikgu la katakan..aku nak tdow balik tp x leyh...uhhh....terencat dah pertumbuhan ketiduran aku..hahahha zzzzzzzzzzz...ttbe terlelap....tuk...tuk..tuk...adoii x aman btol dunia.... tupanya perkhabaran yang indah ku trima....
"zaty klas batal" jaja gtaw...
pergggghhhhh jerit kat k..baling bantal x jage gakx minah tuwh...akhirnye ku jerit tepi tinganya x d klas......wkakaka..samew jerit.... sooooooooooooo...enjoy... go to midvaley lah...hahhaha.... mmg dalam rancangan tp afta klas lah g...hhehehe....

nak taw pe jd kat mid...aku pun x taw g lah syg.... t balik i cite kat u ye ....gler pe aku panggil blog nieyh syg..hahahha..pape pun...hapy n enjoyyyyyyy....

bersambung....