BAIK JUGA DEMAMKU AKHIRNYA........

_____DEMAM OWH DEMAM____
actly dah hampir msuk 2weeks aku demam..tp xtaw np aku bersemangat jerk..x ksh lah demam pun..watpe nak manjekan cgt demam tuwh...tp mlut org wat aku rase rimas..."virus2" sebbelum nieyh pun klu aku demam mmg cmnieyh lah..lame gler...tp x d pun yg nak ksh virus ke pe ke...skang...errrghhh...tp seb bek setengah memb2 ku caring gler2 ah.. bnyk kali dah g klinik still samew...alhamdulillah akhirnya demamku merajuk dan pergi jauh dr diriku cbb aku x layan dye..hahahah rindu nak blk maktab...sebenrnya cuti nieyh x besh pun..cbb x taw nak wat pe..klu kat maktab mcm2 blh wat.besh jerk.. ari nieyh aku g klinik g...cbb adew chekup..ari nieyh dorg amek darah..huh...bengkak2 tgn aku..doc tuwh agak ganas.. yeah...cok blk maktab... aku ingt sblm blk cuti nieyh nak blanje memb2 yg caring tuwh...tp x taw bler...insyaalllah klu adew rezeki tuwh adew lah kan...