sahabat tersayang...

SAHABATKU...
khas buat insan bernama KHAIRUL..
walaupun kau mengaggap ku bodoh dlm membuat kputusan tp sebenarnya kau x memahami apa yang aku lalui. bagaimana payahnye kau melupakan insan bernama itu begitu juga aku.. maaf ats silap salahku.. persahabatan yang kau putuskan adalah kputusanmu.. persahabatan bgku bukan sahaj untuk tempat mluahkan prasaan. tp teman yang sentiase beri sokongan,nasihat dan teman yang ada waktu kau perlu.. aku jadi insan seperti itu demi kau. ramai yang mrahkanku..rmai yang kutukku.."mempertahankan kau" tp aku ttp pertahankan kau demi persahabatan kita. tp pernah kau hargainya. kau kata aku umpama seorang yang dinasihat masuk telinga kanan kluar telinga kiri...sedarkah kau bagaimana kau mengahrungi saat hati kau milik dia? sengsara kau? bnyk org mngata aku cbb pertahankan kau.........timbul fitnah dan sgala macam..begitu bernilai persahabatan itu bgiku.. benar katamu... ku bodoh..bodoh emmbuat pilihan dan bodoh dalam menilai org.. aku redha dgn ape yg jadi skrang. persahabatan yang kau anggp putus itu bagiku masih kekal dlm hatiku.. saat ini kau memutuskan ku...jika suatu hari nanti kau rase aku masih kawanmu dan kau perlukan aku untuk kongsi masalah dtglah padaku...diriku sentiase terbuka menerima persahabatan itu kembali... Insyaallah andai satu hari kau masih ttp dgn kputusanmu ku mohon maaf sme slh silapku... rhasiamu ttp ku jaga dgn rapi...walaupun persahabatan kita smpai sini saja aku bersyukur kerna ALLAH s.w.t telah menemukan kita walaupun dlm masa yang singkat persahabatan kita itu.. thx 4 evrythng to myluvly frens..