to: sum1 yang ku kenali..


KEMBALIMU MELUKAKANKU..
Hadir mereka melukakan aku...sepanjang hari ku lalui dengan sendiri..aku x perlukan mereka..tapi mereka kembali datang kepadaku saat mereka ditinggalkan kekasih yang lama.. selama ini diriku disia-siakan sahaja. aku bingung. aku x ske mereka..tp lame jua aku menunggu kepulangannya. tapi kenapa aku rase kehadiran dia menyakitkan hatiku. aku cbe menjadi hipokrit seolah-olah perasaan aku telah lama hilang. sepanjang dia bersama perempuan itu tidak pernah sekali pun aku menduga dia akan kembali kepadaku kerna sayangnya pada perempuan itu mematahkan semangat aku.
_________________________________________
"i syg dia..i janji i akan kawen dgn dia" kata-kata itu betul2 menyakinkan aku bahawa dia xkan kembali kepadaku.. aku membiarkan dia pergi berlalu...
_________________________________________
hadirnya insan kedua merebut kembali cintaku.. katanya dulu..akulah segalanya..cintanya aku..uh...tp kata-kata lelaki semuanya hebat..manis berbicara dengan lenggok lidah seperti tarian zapin yang lemah gemalai itu.. kata2 itu pernah memakan aku. cintaku dibahagikan dua.. madu? yeah aku punya madu rupanya. layakkah dia memperlakukan aku begitu..
" abg janji akan setia dengan sayang." kata2 penuh keramat
__________________________________________
"betul...sy x d sape2..percayalah kat saya..." luahan hati seorang insan bernama.. pertemuan kami bermula di sebuah pusat pengajian..dari mata trun ke hati lah kononnye.. aiiih...kalau aku taw aku yang kedua aku x kan trime dia.. sory ye kak s----..
permainan laki nieyh menbutakn mata kita..
__________________________________________
kali nieyh mereka kembali merebut cinta itu.. masih ada lagi cinta untuk mereka?
__________________________________________
beribu janji mereka taburkan..
saat aku keliru bermacam-mcam yang terjadi mengapa mereka datang..
perjalanan pulang ke desa..
membuatku terfikir akan keadaan..
dimana aku perlu luahkan..
pada siapa?
abgku yang jauh di sabah...tempat ku mngadu ilang entah ke mana...
seorang yang baru ku kenali...ckuplah ku menyusahkannya dahulu...
teman bilikku...masih segarkah telinganya mendengar luahanku..
khairul...sahabatku yang kian jauh driku...
hanya blog peneman diriku...
sepanjang kepulanganku ke desa yang indah yang bertemankan air mata kesedihan..bukan kerna mereka tetapi kerna kematian nenek yang tercinta mengngatkan aku tentang sesuatu.. "muda lagi kalau nk berkongsi hidup..cinta tu sakit..cinta tu klu x tabah boleh rebah..cinta tu kalau buta boleh dusta..cinta tu xkan lama..." besh jerk ingt kata2 tu..
kiri kanan bahu jalan penuh dengan kehijauan..ku tatapi daun-daun yang berguguran saat angin kencang..daun2 itu seperti hatiku saat aku kecewa...kepercayaan terhadp lelaki makin kurang..ku mencri cinta hakiki..ku mencari cinta yang kekal abadi..