DIA KEMBALI..

..
HATIKU PUSING...
JIWAKU RUNSING...
NALURIKU BERDESING
MENYAMBUT KERAMAT ASING..
lame juga aku x tulis blog. kesulitan yang aku alami buat aku merasa seperti kata-kata diatas.. dalam masa yang singkat sebenarnya mcm2 berlaku...
cinta yang lama aku tunggu kini kembali..
orang yang menyakitiku jua kembali...
adakah aku perlu memaafkan mereka dan menerima salah sorgnya..aihhh... aku x rasa begitu.. kesabaran aku telah lama diuji..namun aku terus sabar.
minggu nieyh juga aku terasa hati.. semua menjauhi.. xtaw nape.. dan sememangnya aku benci..benci situasi begini..namun ketabahan menjadi kunci aku..kalau ikutkan hati mmg mletop jugak rasenye.. tapi x boleh.. hahhaha..
1) to abg nazri makin lama makin bz..
2) to sahabat karib..makin lama makin jauh..
3) to myromate..makin lame makin sayang..wakakka
4)to my membe.. makin lame aku rase korg makin jauh gler2 lah...
5) tuk mereka2 yang jauh tuwh..lame dah x cntc zaty@eyza@adik kan... xperla..x ingt org dah la tuwh....
banyak sebenarnya nak diluahkan tapi xtaw np mood x baek cgt....