kala itu...


KEGEMBIRAANKU..


dah lame rasenye x update blog..bz ckit lah..skang nieyh asgmnt tgh bnyk..wuaaa...raye pun br lpas.. tp raye tahun nieyh x best..cbb aku x sht...berat aku pun turun 4kg.. dr 50 lebih tgl 40lbh.. aku lame dah x sedeyh.. aku rase epy jerk..dl aku rase sedeyh cbb rakan-rakan aku sme kembali kepadaku..aku xtaw npe skang sme msg aku balik..xkre lah kwn br ke lame.. walaupun sum1 yg aku syg yg dekat dgn aku 1mase dl dah jauh tp xperla... kte kene sentiasa phm.. lebih baek memahami dr berperangsaka..xkshlah..ku sentiasa doakan org tu sentiasa bahagia da apy.. ada yg dtg da ada yg pergi..kwnku..harap kau bahagia dgn si dia..maaf cbb x dpt trime kamu..walaupun hbgn korg masih mentah tp kau dah cite mcm2 ..jgn gdh2.. kwnku yg hadir baru dlm hidupku...thx..hehe..baik jerk.. xleyh puji lebih2.. aiiihh..tp rindu la dulu2...

kalau mahu hidup gembira sentiasalah senyum..biar air mata titis dalam hati biar ia dlm hati..

lmbtnye abeh klas..stat pun lmbt..

kat luar hujan..td bukan men lebat.. skang musim raya tp mood raya tu xd pun dlm diri aku... x xcited cgt pun.. dalam hatiku x d hujan pun..heeee..biarpun aku rase letih bdnku.. merah muke ku? biase lah tuwh..heheh...kecoh tol..aku dah sihat lah..mke merah hidung merah biaselah tuwh..hehe...kalau x merah bukan aku lah tuwh..

miss memb2 aku..korg abeh mgu dpn...t dtg umah aku..party...kuar shping...
myluv..farahin....