cuti sem dtg lagi..


lagu itu mengubat rindu..
rindu hati berlagu sayu..
menanti dia menjadi milikku...
peneman hidupku,

__________________________________________________
cuti-cuti ni rindu kat semua... rindu dia..kamu..dan semua........
_________________________________________________

cinta? ungkapan cinta membunuh sebenarnya...jika belum bersedia bercinta..jgn bermain dengan cinta...cinta kadangkala dusta..cinta sejati cinta ILLAHI....


aku bermain dengan cinta..
cinta yang terluka..
terluka kerana dusta..
akibat dusta hidup merana..

aku bermain dengan cinta...
cinta yang indah belaka..
aku gembira senyum ketawa..
kerana cintaku pada yang Maha ESA..

aku bermain cinta...
cinta pada ibubapa..
cintu itu tidak terkata..
kerana ia sanagt berharga..

aku bermain cinta lagi..
kawanlah yang bagi..
itu cinta bukan tiga segi..
tapi cinta tulus suci..
________________________________________________
bila bercinta pasti rindu.... aku jua punya perasaan rindu...
________________________________________________
rindu...
perkataan?
ungkapan?
perasaan?
rindu itu macam-macam..

aku sangat rindu
pada ayah pada ibu...
bila mereka didepanku.
aku xkan berlalu..

kali ini aku merindu...
pada yang SATU..
semakin jauh dariMU..
semakin seksa diriku..
semua-semua lah ku rindu....

_______________________________________________