NOVEL...

I LUV NOVEL..

Orang ckp aku jiwang...cbb suka bace novel..aku x ksh..mmg aku suka novel..nak taw cbb ape? dr novel kita dapat mengembangkan idea-idea kita..hidup aku x senang kalau x d bahan bacaan..cuti2 nieyh adoiiii x d novel nak bace...sme dah bace... dari novel dapat banayk taw bend baru terutamanya tentana cinta.. mane x nye..asyik2 cinta putus tgh jln..last2 baik blk... patu adew yg kawen bercerai...patu bersatu balik..hahah bgku sme novel nieyh samew jerk sebenarnya.. one day aku harap aku dapat wat novel sendiri.. tp x tahu lak bilanya.. dok sibuk blajaq bila pun x taw la nak wat novel sendiri.. dl nak cr org yg minat bace novel kat sek payah sgt..tp bler msk maktab majoriti sme suke bace novel... ketuk pintu bilik tgk tgh bace novel.. tp aku paling x ske bila d yg pinjam novel patu x reti2 bagi balik..huh... tampaq kang... 3 novel aku ilang...5 dipulangkan dalam keadaan yang buruk huduh...