Nasyid vs Aku..


aku suka dgr lagu nasyid.. tenang..best...lirik2 dia menyentuh jiwa aku..aku macam manusia lain..jalani hidup seperti biasa...nasyid dgnku..biarlah org x suke dgr nasyid tp aku suke...tp yang aku herannye knape x suke? bukan ke best? nieyh adew yang kusut2 br cr nasyid... ooooooo pelik2.. thx to my fren..sum1 yg aku rasa dia baik cgt.. dia ada banyak lagu2 nasyid..then dye sebarkan kat kawan2.. pendrive aku 4g penuh lagu nasyid... mendayu jerk.. menginsafkan diri sama kot..heeeeeeeee... kami sama2 pngemar nasyid.. kalau sedeyh tu bler dgr lagu nasyid boleh nasyid kami... hehe..
_________________________________
di bayangan mentari aku kealpaan..
dusta dunia penuh kepura-puraan
dikala dinihari aku kepasrahan
mendamba jernih embun kasih sayang- Mu Oh Tuhan
__________________________________
bait-bait lirik ini menyentuh perasaanku..walaupun lagunya agak lama tapi ttpku suka... dipetik dari lagu DAMBA KASIH (In-Team)
_________________________________
andainya dihitung amalanku..
belum pasti dapat ku hampiri gerbang syurga-Mu
_________________________________
sekian lama kita hidup mampukah kita mengecapi segalanya....
syurgakah kita? atau sebaliknya..