hari minggu datang lagi.

inilah kasut kesayanganku.. ari2 g kelas..lenguh kaki
inilah beg pinkku..

gedik gler weyh


ayam yg x sedap..manis




waaahhh bnyk makan diriku ini





ckin..tqas n me..




sape snap2 pic org nieyh..hahha before presentation..





time klas (sedang membosan)



PBSM-- bukan pesatuan bulan sabit merah.. itulah gelaran baru bagiku..haha pergi balik setiap minggu..hahah.. pagi2 lagi aku dah dengar cik nor membebel..coz my dad akan amek sbaik saja aku abeh klas..semalam best.. aku berbuka dengan sys mell..walaupun dye x pose tp dye teman aku..coz dye x mkn pape pun lagi ari nieyh..so dye teman la..hahha..kami makan mee goreng mamak.. dye minum air kosong tp aku bantai minum 2 gelas susu everyday...sedap..hahaha.. akhirnye pwot kenyang..kami berbual-bual.. ttbe burger pulak menjadi santapan dikala sunyi malam bakal melabuhkan tirai.. k.mell g beli air.. sedap...then ktorg search tenet cri fesyen2.. dye nak ubah penampilan..so saya lah ------ :) hehe.. lawa gler dye pakai selendang.. kalah aku weyh..haha jatuhlah saham ku pas nieyh.. :) so malam semakin cemburu ngan kami.. tdur!tdur! cok d klas..hehe..tp aku bgn awai n x ngntuk langsung..pas subuh aku bancuh secawan susu.. cik nor..mane kamu...........................datang la cepat..kalau tidak ku berbaju seperti lutsinat..hahahhaha :) ari nieyh aku purple jekr..tp cm biase beg pink sudah.. org pgl aku pinky...geli weyh..aku bukan pinky..errr.... cme wane tuwh sesuai dengan diriku yg lembut( lembut ke)hahaha klas 3 jam ..hahha.. tp x boring..walaupun sejarah yg banyak tp aku ske.. :) haha.. kuang asam dak2 klas.. kenekan aku ye..xpe2.. haha.. abeh klas g mkn dulu.. then kol ayah..seb bek sempat abeh makan..hahah.. ayah amek.. balik.. :0 yahooooooooooooooooooooooooooo.................balik...balik..balik...miss my room...(actly my bantal polok dirumah..)heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee... :)