semalam xsempat jari jemariku bermain dengan kata..kerna semalaman ku sibuk diluar.. hitamku seperti arang..hahaha :) family day kat desa water park..sudah besar tp bermain air juga? so wut? ada ku kisah..hahhaha saje nak berjemur tgh panas..pedih2 kulit nieyh..x mengapa.. :) sudah selalu jd begini.. pas balik tu tdur..huuuuhhh..terlebih tdur sudah..mlm pula aku kemas bilik..hah rajinnye.. nak wat keje semalam x larat..so ari nieyh seperti kebiasaan di ostel ku bgn 6.30 dari tdur..selesai solat subuh aku baru nak wat keje.. ttbe2..ayahku ajak g pasar dengannye..muke k ini sepeti muke ke pasar..hahah setiap kali weekend datang jerk pasti parents aku ajak g pasar..tp x pe..aku x ksah.. cm segelintir anak remaja bagi mereka pasar itu kotor la ape lah.. weyh,.lumrah kot.. bersih cgt ker korg smpai xmoh ke pasar..aku respect kat memb aku sorg nieyh..anak org kaye..anak dato' tp kalau org gaji dye g pasar dye ikut. xcm bdk2 lain..geli lah ape lah.. xske bdk2 cm tuwh.. :P

TAMADUN ISLAM.. yupz itulah kerjaku ari nieyh..hehe aku group ngan nasuha..1st time ktorg bekerjasama.. alhamdulillah ok jerk.. :) kerjaku pun siap..lalu disenaman jari disini lah..hahha...

minggu nieyh aku n rina akan ke kedai batik auntnye.. :) JUMAAT.. xsabar nak jmpe..then kalau jd rina nak wat part time kat ctu..aku pun nak follow gak ar..hahahah..

ptg t balik ostel.. :)
aku apy jerk weekend nieyh..
senyuman si hitam..
:)
bye..