hari nieyh aku bgn pagi dengan penuh semangat.kalau boleh aku nak jd org yg kuat..hehe.. aku dianugerahkan kesabaran sejak akhir-akhir nieyh..alhamdulillah.. hari nieyh klas elp pagi2 lagi.. aku berpakaian biase saja.. kerana aku x slesa bdn.. rasa lemah jerk..tp kene kuat.. so tdung pun aku pakai cm tuwh jerk..x dbelit3.. haha.. pagi2 g klas ngan nor lah sapew g.. cme ari nieyh kpale ku skt cgt.. so senyum pun ala kadar jerk..hahah elp stat ngan group 1st preset.. hehe.. best..x sangke kawan baikku memecahkan rekod suaranya.. gler best.. do u understand? hahah itulah ayatnye.. terang pun mmg paham la..hahha.. syg u nor qalbiah.. pas tu dye sakit pwot.. penat gak ar aku nek trun tangga g toilet ngan dye..hahah.. dye xtaw betapa sakitnye kakiku ..haha x perla 4 u sayang..hehhe.. everyday ktorg akan snappic samew2..hehehe.. klas bm2 bermula.. relax jerla..tpkan memb aku tuwh dye patahkan pensil cbb skt cgt pwot..suh balik x moh..haha.. klas dah abeh.. rasa nak tdur jerk.. tp aku nak wat keje.. cok d pembentangan..teori2 lagi..wuaaaaaaa.. x ske2..