kaca gelas itu..

malam begini patotnye kte sme tdo..tapi jariku makin lingat menekan keybod ini.. tika air mataku x henti2 mencurah ke pipi.. aku seakan-akan lemah dan x terdaya melawan emosiku..
ermm..
segala yg terjadi mmg aku sakit hati.. ntahlah..

aku senyum x bererti ku gembira..
walaupun bnyk dugaan telah ku harungi..namun, aku masih tabah...
aku tahu ramai yg mngata..aku tahu ramai yang bercerita..tp..1 jerk aku x paham.. ape2 jerla..
kadang2 aku cbe wat yg terbaek tpi smenye silap...
mungkin perlu untuk ku terus berdiam.. kalau itu yg sme mahu..aku akan terus berdiam..
salahkah aku kalau aku bukan dalam kalangan mereka..berdosakah aku tidak bergaul dengan mereka..

aku tegar atas segala yg terjadi kepadaku..
biarlah aku hidup begini..
biarlah TALAM itu terus dgn sifatnya..
biarlah TEMPAYAN dengan mulutnye..
biarlah gelas terus dipecahkan mereka..

semakin aku lari jauh dari mereka..semakin mereka mengejarku..