"tiap hariku rindukanmu...tiap hariku teringatkan kamu.."
kita bertemu....kita berpisah..kita bermesra...kita bermasam..kita bersuka..kita bersedih... begitulah seterusnye.. setiap yang kita jalani pasti diakhiri dengan kegembiraan dan kesedihan...

hello..hye...aiii..oiiii..
arinieyh jariku sangat ringan untuk mencoretkan coretan hidupku.. tak pasti nape rinieyh.. tp aku rasa apy+sedeyh= puas...

"apy"
ape yg aku apy..apy sebab cok nak balik umah..then sabtu myb g mlake or x.. tu x kompom g..hehe.. tp my kazen mau tunang...haha.. or myb x pergi cbb nak jmpe sabrina.. tgk keadaan mata hati jiwa raga bisik nurani aku dulu.. balik umah nieyh nak duk dalam bilik puas2..mish bilik...miss my laptop..miss my ..my..my..ape2 jerla..hahha.. aihhh letih jerk bdn bler x bersukan langsung.. ape kate weekend nieyh men netball..or joging..or myb boling.. yeye jerk..t tdoq jerk kat umah..hahah.. itulah aku... aku apy gak arinieyh cbb balik klas makan..then klas ptg batal..cik nor makan dari kol 12 lbh smpai 2 lbh..hebat kan.. smpai kak.mell balik lah..hhaha.. kak mell belikan fav ku..pisang goreng rangup..hahha..sedapnye........then ktorg ttdo..paling last bangun aku.. nor tdur bilikku.. sedapnye nikmati tdur dalam ujan diluarnye.. sejuk jerkk

"sedeyh"
1)macam lupe kita jerk.. yerla kite taw la kite nieyh sapew kan.. :( xpe2.. yang penting awk bahagia..
2) nape kamu diam jerk arinieyh.. sombong lak tu ngan kite.. bila kite ckp kamu x nmpk xcited nak sembang ngan kite.. ok..xpe.. myb kamu nak salahkan kite cbb x berpidato tu kan..ermm. cbb pas tu trus kamu badmood ngan kite kan.. xperla..naseb badan..
3)kite sedeyh cbb kite..............................................................................xsuke2....

"puas"
bila kite dapat lupekan sedih kite..

malam nieyh x d aktiviti..cme nak prepare tok bentang esok jerla..cok giliran aku lak bercakap..
pas abeh klas kol 10 esok rase nak trus jerk balik..ayah ..amek adik.........wuaaaaaaaa... jangan suh aku tunggu sampai petang akak aku amek sudah..hahaha... xmoh2.. malas...nak balik awai2..

RINDU SANGAT..!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!