mengapa kau begitu..


"bila kita dalam malam perpisahan..ku terpandang wajahmu..dalam dirimu penuh kelembutan semakin hari aku semakin rindu....."

indah lirik itu.. sayu lagunye..sedih hatiku kala ini..mungkin td aku katakan malas untuk bersenam jari.. tapi malam yang indah nieyh..kala mataku hampir rapat..aku terkejut menerima satu mesej.. "KRITIKAL"

ermm... saat ini...ku rasakan seperti lumpuh satu badan.. lemah..mutiara panas itu mengalir dan membasahi ruang pipiku.. YA ALLAH... berikanlah diriku kekuatan..

"dalam dirimu penuh kelembutan" ye..kelembutan itu membuatkan diriku dekat denganmu..

"kau sahabatku kau teman sejati" ingat tak lagu tu? awak..saya harap awk kuat..semangat ye awak..jangan pergi lagi tau awk..kalau awak nak pergi awak ajak saya ye.. saya x pernah dapat kawan macam awak.. kawan yang saya dapat semuanye rapat kejap2.. yang rapat pun ramai yg dah kembali kepada-NYA awak..awak x tinggalkan saya kan.. awak ckp awak ok.. xpe2.. saya sentiase doakan awk cepat sembuh.. awak nak rehat je kan kat sane.. awak x tinggalkan saya kan..


"wahai pemilik nyawaku..betapa lemah diriku ini..berat ujian darimu..ku pasrah semua padaMU"

"Tuhan kuatkanlah aku..lindungilah aku dari putus asa"

saya rindu awak..awak...cepat sembuh ye.. jauh saya nak g melawat awk.. saya doakan awk sembuh.. ye awk.. jangan tinggalkan saya ye..semua kenangan kita saya x pernah lupa.. saya sayang awk sgt.. wahai puteri hatiku.. lawan segala sakit tu ye..jangan lupa makan ubat.. walaupun saya tahu awk x sedar skang..tp saya harap bila awk bukak mata nanti awk sihat..amin... doaku kurimkan buatmu sahabatku..

* mungkin kita x pernah sedar akan kehadiran sahabat itu sebenarnye banyak membantu kita..kita sering lupa sahabat pabila kita dapat apa yang kita inginkan..jika suatu hari sahabatmu pergi meninggalkanmu.. pahamilah..sahabat anda selalu ingin bersama anda..

kepada rakan-rakanku..sahabat2..maafkan kalau d salah silap..