kafe seperti membunuhku!!!

waaa arinieyh baru kurasa kesakitan pwot yg teramat cgt.. sakitnye... pagi td g klas pun x slesa..sakit cgt pwotku.. makcik..ramuan apakah yg makcik gunakan..hahahha. xper2.. ku pasrah.. pg td klas ELP.. aku terbangun lewat.. 6.45.. smyg patu mandi.. tkut x sempat kalau mandi dulu baru smyg.. so cm biase..k.mell tdur balik pas smyg n mandi.. aku x leyh tdur dah..pwotku mula memulas.. aku ciap berbaju kurung..arinieyh baju krim+bunga pink.. biase2 jerk..aku x la hebat cgt.. x cantik pun..cme sweet ckit jekr.. ( perasan la..)hahha.. klas arinieyh smpai kol 10 jerk..balik tuwh aku...nor..n k.. makan.. amek nasi makan dlm bilik aku.. rindu saat itu.. ktorg borak2.. then pas mkn punyalah pemalas..anta jerk pinggan tu tanpa membasuhnye..hahah..hebat x?mmg pmalas gler.. (bukan ape..xnak singki sumbat..t kene marah lak) hahaha.. nor minx nak on9 jap..so aku bg jerla..memandangkan diriku diperlukan oleh bantalku..tp x tdur kat katilku pun..k.mell punye katil jd mangsa..hahah... slalunye aku susah tdur siang..tp sakit pwot pnye pasai..smpai kak mell balik pun x sdar.. haha... kol 4 lbh aku bgn.. mandi sme..smyg..then trus on9..bosan kot..x taw nak wat pe..hahaha