bermulanya klas..

1st day class...


ari selasa ari nieyh.. klas ingtkan pg2..coz x tgk pun jadual..huhu. bestnye klas kol 10.30 smpai kol 12.30 jek.. klas PKK.. masuk klas wat mke slumber..hahah.. arinieyh aku bdk pink.. mmg sem lepas pun cm tu rasenye.. so aku duduk ditempat same..dikelas yg samew.. diapit org yg samew.. tp pelikkan..nape jannah x tegur2 aku pun..sedeyh gler..xperla.. :) skang dah mls nak kisah org..aku pilih duk aras len pun bkn cbb nak larikan diir dari dorg..saje2 jerk nak ubah angin.. :)

lect masuk dah..hahha best jerk .. dye ckp nak mop ktorg..cbb dah nek degree kene jd cikgu tol2.. hehe dye suh makeup ckit2.. pkai lipstik. perghh aku mmg x boleh..hahah. ari nieyh wen paling cool kot.. baju kmeja merah ngan tie yg sweet tuwh.. yg len cm biase jek.. k biase dgn kebayenye.. nor..simple slalu.. pg2 dah dtg bilikku.. hhehe.. thx dear..

abeh klas g mkn.. biaselah yg len x mkn samew..so mkn jerk ngan nor ..k.n fakrul..balik tuwh syue sibuk2 jln skali..hahahah potpet2.. ok jerk.. :)

petang nieyh x d bende nak wat..ingt nak kuar tp cm biase pemalas yg teramat cgt,..tdur pun sedap..hahha.. romateku balik umah..xperla ..biarkan sja..hehe..

ruang lenaku di ostel..pandai2 lah pusing kpale