bosannye..

skang kol 5.30.. aku dah xtaw nak watpe..bosan teramat cgt..yeah ari nieyh aku n rakan-rakan seperjuangan masuk degree.. hee... semalam daftar ostel..so x update blog.. penat.. hehhe.. padahal bukan bawa barang bnyk pun..hehe. tp xperla.. aku daftar awai2 pagi..tp nama kene blacklist..weyh senget tol..pe slhku.. x d slh pun patotnye..hehe.. walaupun sering wat masalah tp x penah kene pape.. tgu punye tgu akhirnye ketemu jua dgn si dia.. potpet2 upenye dorg clap tanda nama.. ish..wat penat aku jerk.. then daftar asrama.. malas nak tgu memb2 ..sme nak duk aras 1 or 2 or atas3.. aku terus g daftar..ground pun ground la.. ok jerk.. pergh2.. sme junior ke? relax sudah.. romateku taun nieyh senior.. duk ngan kak mell..sem 5..hahha t dye g praktikum pdn mke aku duk sorg2.. xksh la.. semalam mlm adew perhimpunan.. errrrr awai2 masuk g dah d perjumpaan.. dah la lepaskan lewat..ari nieyh kene bgn awai.. 7.30 mesti d kat dewan..ape lah..hahhaha ari nieyh aku bgn sendiri.. mesti mak bangga..( mak sapew ckp adik bdk kecik..) blah3... perhimpunan berdiri.. aku dah nak pitam..dah la x mkn pape.. geramnye.. then daftar degree.. orentasi kjap jerk..bape jam ntah..hahha sme senior bgang..patotnye smgu orentasinye..hahahha... kol 12 lbh abeh dah orentasi.. kol 2 dye suh masuk balik.. ala kejap gler..hahah.. so balik bilik..tdo bgn tdo..hahhaha sbb bnyk gangguan.. wuaaaaaaaaaaaa bosannye.. nape sme org kuar..aku malas gler kuar..kak mell dating ar pe lagi..