kenduri kak cik..


waaa hari nieyh sgt2 penat.. kasutku tumitnye sgt tinggi.. dah la berdiri lame time nak berarak tuwh.. tp best..hehe.. best tgk org kawen..haha cm gatai jerk.. aku x mo kawen lah..saje jerk ckp..tp kalau jodohku maken hampir trime saja.. sepanjang kenduri tuwh cm biase ktorg duk beergambar jerk.. hahah.. felisha.. bdk kecik yg abehkan oren sepinggan besar.. perghh meleleh2 air oren tu dekat aku..dah la kene riba dye..ngade2 nak duk atas riba org.. d ke patot nak balik tu dye tarik aku..seb bek x jatuh..lari ngan dye dalam dewan besar tuwh..perrghhhh... seb bek x jatuh jerla..hahah.. then pas balik kenduri g NSK.. beli barang..gler panjang beratur... bgang gler aku..d bdk kecik kat ctu..dah la xknai men pukul2 lak..aihhh..dah la angin aku x btoi..pang kang..pastu balik umah then kuar g slayang mall..g beli pizza n barang ckit.hehhe.. thx la abg pizza cbb mengirimkan salam abg tuwh.. len kali keje...bukan ngadew2.. sepak kang.. arghhhh.. xd pape dah la.. penat mlm nieyh.,.nak kemas barang..tgk IDOLA KECIl.... AZAM... luv u lah..hahhaha..
me n my sys.. my mum..