sejauh mane anda untuk menilai diri seseorang sedangkan anda tidak tahu sebenarnye diri anda ditipu.. walaupun aku lebih suke berdiam sekarang..namun,ku hatu semua yang berlaku.. benarkah kau hebat? tidakkah dirimu sedar bahwa kau ditipu wahai insan.. sejauh mane kau melakukan ape jua..sedarlah... malu itu akan datang kepadamu..
seorang insan berkata " eyh betul ke ape aku dgr.."
insan bernama akan berkata: sejauh mana kepercayaanmu itu hanya kau yang mampu menilainya.."
ye.. hanya diri kita sendiri yang mampu...
...........................................................................................................

semalam aku dgr aku kisah oleh seorang ustaz.. aku agak tertarik dengan ceramah itu..walaupun tajuk utamanya perundangan tapi bila dia masukkan cerita2nye sebagai iklan aku tertarik mengenai satu benda.. walaupun agak ngatuk mase tu tapi aku cuba dengar dgn baik.. alhamdulillah aku terima inputnya...
..............................................................................................................
hari nieyh klas kol 8.30... aku masuk klas lewat or dorg masuk awai pun x taw..haha..tp x kisah la..tgu pyne tgu akhirnye klas berakhir begitu saja.. balik bilik tgk romate kesayangan dah balik.. so kami g kafe beli makanan.. ari nieyh aku balik umah lewat ckit coz my sys dr shah alam yg amek.. bosan...bosan..bosan... nak balik umah.. :)
.........................................................................................................

sedang aku asyik bersenam jari..aku teringat akan satu benda.. ye.. org bernama.. maaf la ye kalau ggu privacy kamu.. nieyh jerk aku nak ckp " jangan malukan diri anda dengan kata2 atau statement yang anda hujahkan..sy tau perkara sebenar..anda tidak.. so... fikirkanlah.." kebetulan saya bace blog kamu dan satu lagi... ingat.. bertindak fikir akal n daya pemikiran yang dikurniakan..
...............................................................................................................