berperang dengan selsema..

walaupun tgh berperang sempat lagi aku ngadap laptop.. nak taw sebab pe? sebab keje x ciap g..haha.. cok cuti.. SELAMAT HARI WILAYAH...

selsema ooowh selsema... minta2 la esok dah lega..x mo g klas ngan keadaan cm nieyh..bdk hingusan..haha..nanti mesti kene ejek ngan memb2.. "bdk -----" jaat gler.. macam mane lah selsema boleh melanda nieyh.. aku da ckup kuat rasenye ..heeee.. xpe2.. nak sembuh cepat..
..........................................................................................................................

aku apy cgt skang..aku ngan "kaklong n kakcikku" da ok.. tp tu bru dalam fon..kat luar xtaw g.. tpi aku akan pastikan hubungan persahabatan ktorg kekal selamanya.. kenangan manis last sem sentiase menjadi peneman kala rindu.. setiap masalah pasti dapat diselesaikan dengan berbincang..
...........................................................................................................

miss my roomate..ape agaknye dye tgh buat skang..pasti layan hindustan..waaa x aci..aku x abeh tgk g..mesti dye abehkan dulu dah.cok mlm aku balik ostel..segalanye akan berjalan seperti biasa.. 1st asgmnt kene anta be4 balik cuti raye cina... seb bek bahan dah adew..cme wat jerk...olahan dan kreativiti tersendrii.. menggunakan ayat tersendiri.. sem nieyh rasa susah ckit la.. tiap2 ari kene bentang kat depan.. tp xpe..tu yg wat kte yakin dgn diri kita..walaupun kenyakinan aku masih kurang lagi..tp bolehla..hahha..
..................................................................................................
x d ape nak cite..nak wat keje.. :) tpi sebelum tu nak makan dulu.. :)