pantas jariku menyusun kata..

hari nieyh ari jumaat..patotnye aku balik pas abeh klas..memandangkan tgh gumbira so x jd lah blk arinieyh..ayh ckp aku sombong x moh blk..bukan..cok cm nak nek surau..join bdk2 pra ... pastu adik balik..heheh...

banyak benda wat aku gembira...aihhhh ntah la..gembiranya minggu ini..hehe.. tapi adew juga kesedihan yg aku alami..aku nak cite yg sedih dulu.. dalam aku gembira disuatu ari ttbe jam 11mlm aku dapat kol dari my mum... terkejut aku mlm tuwh...dr ngntuk trus besar mata... pemergian mu wahai insan adalah noktah terakhir dalam hidupmu.. semoga rohnya ditempatkan dalam kalangan insan2 yang soleh.. al-fatihah....

ok... sedih x boleh berpanjangan... x baek menangisi permergian kerana takdir-NYA... ok2.. yang gembira minggu nieyh... rslt n elaun..hhahahah.... lega rasenye rslt dah kuar... n elaun dah masuk... hehe... aku akan bershpng dgn hati yang gembira.. jap g pas jumaat insyaALLAH aku nak kuar cr barang ckit2 area pavi..ts...lowyat... besok lain destinasi plak..hehhe.. maklumlah nak jd cikgu kene lah bergaya ckitkan..hehe.. tp jgn risau...aku peruntukkan ckit jerk tuk shoping...cbb aku nak beli buku n novel.. :) tu benda penting...!!! hahha...

oklah... kepada kawan.kawan yg dah susun rancangan perabih duit tu eloklah digunakan sementara sale masih adew..hahahah... SELAMAT BERSHOPPING.... :)

kak mel cepat balik klas..x sabar nak g shopping nieyh