rindu..

lame rasenye x aktif.. bukan malas tp ntah la..x d mood dah kot nak tulis blog.. tp skang insyaALLAH mood tu datang balik..hahha... hampir larut malam nieyh aku adew banyak bend nak kongsi .. tp xtaw nak stat dr mane..x kesahlah mane pun kan.. heeeeeeee.. cuti raya cina.. cm biase aku x penah lekat kat umah.. hello...? tolong jgn pk bukan2 keyh..aku balik kampung.. waaaahh x indahnya bila duk kampung.. kedah cgt panas.. kemara yang melanda menyebabkan aku rasa sakit cgt kpale.. okeyh..sebelum balik kampung..hari khamis.. 11/02/2010...aku balik dr ostel menuju ke opis my dad.. nek teksi..bapak ar mahal..tp x pe.. duit tgh ada.. then makan buger king kat jamek tuh ngan memb2.. selesai makan aku berjln bersama mereka menuju ke opis ayah dan kawan2 ku menuju ke pudu.. aihhh..best gak kan kalau berjalan jerm satu satu tmpt tu ke tmpt lain..tp skt kaki la.. cm2 jenis org au dapat kenal.. hahaha.. walaupun aku takut jalan sorg2 tp hentam saja.. balik umah cm biase tdoq jerk lebih.. tp x dpt menikmati keindahan tdo..cbb kene kemas baju nak balik kampung... 12-02-2010..pg tu g lowyat..tinggal my laptop tuk service. pas amek adik kat sekolah dye baru g amek laptop balik.. patu balik kampung.. perjalanan yang agak lama aku tempuhi dengan pelbagai ragam manusia..dan xcden yang dasat2.. alhamdulillah perjalanan kami lancar.. sampai kampung lewat malam da..so tdow jerk.. cbb cok d kenduri umah maklang.. pg tu biase la masing2 angin x tentu pasal..ayah dah megamuk suh cepat.. biase lah nak g umah akak dye.. smpai jerk uma kenduri x d bend nak wat cbb catering jerk smenye.. yang menyedihkan saat ab spupuku nak g amek pengantin perempuan yang dah ciap makeup tu xcden dalam perjalanan.. time tu mmg jantung dah berdebar.. pakngah plak risau gler.. dye suh ayah g amek pengantin.. keadaan ttbe jadi suram.. huh..yang ktorg tau berdoa jerla.. akhirnya kenduri berjalan dengan lancar ... esoknya kenduri belah lelaki..apelah malang naseb aku kene jd pengapit ditengah panas terik mentari..dengan kasut yang tgi itu.. waaaaaaaaaaaaaaaa.......... seb bek xlama.. hehe.. tolong menolong amalan mulia.. tpkan.. aku rasa pas balik dari kampung tuh berat badan nek mendadak..mane x nye..3 hari berturut2 kenduri makan makanan kampung.. sedap wooooo.. so KEPADA orang bandar yang rasa dirinye bandar cgt x yah blagak cgt keyh bila kene makan makanan kampung.. sedap weyh.. aku benci org bandar yang bajet.. " eee ape nie..i x makan la.." aku tonyoh dalam mulut ko br taw.. hahah.. aku ske makanan kampung yang enak dan lazat.. kampung+bandar.. masuk jerk 22.. org kl x makan budu? tempoyak?sambal belacan? cencaluk? geli katenye... poooodaaaahhhh... ang duk negara barat mana.. org putih pun makan tempoyak.. eyhh ape aku mlalut nieyh..xpe2... penat lak rase nak senam jari nie.. t la plak smbung..

RINDU CIK FARAHIN.. JOM KUAR AKU BELAJA ANG ..
RINDU...RINDUUU..RINDDDUUUU...SAPA? HAHHAHA..KAMU LAH..
KAWAN-KAWAN SEMUA YANG MASIH DIINGATI DAN TELAH DILENYAPKAN DALAM KAMUS HIDUPKU... SEMOGA HIDUP KORG DIBERKATI DAN SENTIASA SIHAT SELALU...