jantungku berdegup kencang..

saat kita gembira ..rupanya gembira itu hanya menghampiri kita buat seketika.. hari ni ari khamis... aku cuba mulakan hariku dengan senyuman walaupun selepas solat subuh aku rase kepalaku sakit dan bdnku mula panas kembali.. aku tdur semula dan bgun dari tdur aku tekad untuk jadi seperti biase.. lupakan kesakitan itu.. kuatkan semangat.. selepas mandi bdnku lemah sekali.. kuat..kuat...kuatt.... ye..akhirnya aku dapat menghabiskan kuliah pada ari nieyh..perutku mula berbunyi..tapi apekan daya duit poketku abeh.. semalam time amek duit aku lupa yang arinieyh nak bayar duit kat dye.. mmg cukup2 aku amek duit.. laparnye.. rasa cm nak pengsan jerk.. lemah jerk..bila aku tengok makanan kat kafe sedap jerk.. tp xperla.. tahan saja..sampai rumah baru makan.. tepat jam 1.45 my mum kol suh kuar... dye dah tgu kat luar.. thx mum n dad..sebelum aku melangkah keluar dari bilik sempat ku capai novel dimejaku... "pergilah air mata.."sampai jerk kat rumah aku dah jd gelisah.. mak x masak lak arinieyh.. tp wat mke stedy jerk..minum air..then tdur.. bangun tu mak adew wat k-teow goreng.. tu jerla aku makan arinieyh..nasi? mmg fmly aku jarang makan nasi.. aku jerk penggemar nasi.. lepas makan tu aku sambung tdur balik.. kpale ku makin lame makin sakit.. seperti sakit yang ku alami dibangku sekolah.. aku x sanggup.. tapi sebelum tdur didakapan aku novel pergilah air mata.. mmg saat nieyh aku kuatkan semangatku supaya tiada titisan air mata lagi.. sudahlah mata kurang besar.. mmg arinieyh aku rasa sakit hati..geram ..sedih.. macam2 la.. ntah la.. tapi xpe.. insyaALLAH aku dapat atasi masalah nieyh.. aku ingat ari Sabtu nak kuar g beli barang.. tp aku nak g sorg2.. tenangkan hati aku..aku x nak amek tahu hal orang dan hal aku sendiri..

malam-malam nieyh aku layan novel jerk.. cok aku ingt nak g beli novel.. tuk tenangkan hati ...perasaan jiwa dan nurani..hahhahahahha.....

g satu... sabrina..i miss u.. mane kamu menghilang..i anta msg x rep.. errm...