sepi tanpa air mata..

sudah puas air mataku mengalir menangisi kelukaan dan kesepian hati.. novel di dakapanku sudah abeh ku baca..indah ceritanya.. "pergilah air mata" seorang wanita yang tabah menghadapi liku hidup.. aku teringin menjadi seperti wanita itu..pada mulanya murah dengan air mata.. seperti diriku...lemah... tapi akhirnya wanita itu bangkit dari penghinaan yang dilemparkan.. tabahnya hati wanita itu.. aku mahu jadi sepertinya.. air mataku kering kerana dia..

tika ini hatiku sayu mengenangkan dirinye.. sungguh..aku rindu akannya.. tapi apakan daya aku.. khilafku juga.. tapi.. besar sgtkah kesalahanku itu.. aku tak bersalah..tapi mengapa hukuman ini diberikan kepadaku.. dalam hatiku hanya berbicara dan terkenangkan saat kata diluahkan.. " ape pgang2... " jatuh jantung aku saat itu.. tidak layakkah aku? jika hati boleh bicara saat itu pasti ianya menjerit.. namun, hatiku hanya mampu menangis.. aku berjanji dengan diriku.. xakan menyentuhmu lagi...walaupun beg yang kau bawa itu..

bila wajahmu..
aku bayangkan ..
terasa sayang..
terasa rindu..
terasa sayang mengenangkan mu....

saat ini novel saja peneman diriku.. maafkan aku wahai sahabat.. wahai kalian yang mengenali diriku..aku mungkin tidak seperti aku.. aku akan pastikan suaraku menjadi kerinduan kamu..wajahku dijauhkan dari kalian..

SABRINA... i need u... ermmm.. saya takut saya jd macam dulu..benci akan mereka..hmmmmmmmmmmm