penutup bulan febuari..
bulan ini bulan yang penat bagiku.. bermacam2 dugaan aku tempuhi.. dari aspek pelajaran hinggalah pada percintaan.. namun, masih keliru aku akan identiti cinta itu.. mampukah cinta mengatasi segalanya..

bulan 2 ini..aku merasakan sedikit kecewa atas sikapnya.. tidak tahu mengapa.. hampir putus dan patah hati ku padanya..bulan 2 ini..aku bosan ngan sikap manusia yang x sedar diri.. sebelum buat pape fikirlah dulu.. jgn salahkan org jerk..tgk pada diri sendiri..

setelah 2 bulan mengharungi hidup sebagai pelajar dan pelatih..penat sungguh.. kadang2 hampir givup dengan sme nieyh.. :( penat cgt
bulan 3 ku harap sinarnya menyinari hidupku...

langkahku terhenti...
aku jadi gugup..
langkah itu tidak mapu kuterukan..
saat kau dihadapanku..
aku tunduk..
bukan takut..
tp aku tidak mampu menghadapinya..
aku kecundang akhirnya..
aku tahu aku sayang kamu..
tapi..
????

disitu..mataku melihat..
aku rindu suaramu...
tapi..
aku..hanya mampu melihatmu dari jauh
aku tidak mampu dekatimu..