PUASKAH-WALI

Puaskah kau lukaiku
Puaskah kau sakitiku
Puaskah khianatiku
Puaskah hoo.. Sayangku

Di manakah nuranimu
Di mana akal sehatmu
Sekarang kau campakanku
Setelah kau dapatkanku


Mungkin hanya bila ku mati
Kau ‘kan berhenti ‘tuk menyakiti
Sampai kapan aku begini
Terus begini
Terus engkau lukai

Ingatlah saat yang lalu
Saat kau peluk diriku
Tapi kini semua lalu
Kau tega khianatiku

suka lirik lagu nieyh..saat aku bersendirian aku suka dengar lagu nieyh..ntah brape kali aku rasa diriku disakiti.. namun, ketabahan diriku merupakan kunci keteguhan sebuah perhubungan. kepercayaan..kesabaran..ketabahan.... dan segala "ke" itu penting dalam diri kita..


cok merupakan 1MAC 2010..bersamaan dengan ari isnin.. cok adew perhimpunan bulanan.. klas stat cm biase kol 8 dengan permulaan pagi bersama Titas.. keinginanku untuk menonton wayang xtaw bila akan tercapai.. BIG APPLE juga tidak tahu bila ...wuaaaaaaaaa.. xmengapa..

PIDATO ANTARABANGSA BAHASA MELAYU akan berlangsung awal bulan ini.. kami x dijemput ke?haha.. :)

cuti pun hampir.. aku akan ke terengganu..balik dari sanew aku akan ke johor untuk melaksanakan tugas demi maktab tercinta..whahaha... seminggu aku akan berada di Johor.. malunya nak g sekolah..hahaah............ :)

k la... nak smbung wat keje neyh.. :) mlm t nak balik maktab lak..