mac bermula..







1 MAC 2010..
memandankan ari nieyh adew perhimpunan bulanan maka petangku terpaksa berada di dewan. sambutan Maulidu Rasul petang nieyh harap meriah. pagi td klas stat 8.30 tp makcik nasuha tu ckp kol 8.. ketua ngan penolong samew jerk.. kami bertiga datang awai klas.. bosan kot.. geram pun adew.kalau tdur pun ok.haha pk tdur jerk aku nieyh..
hari nieyh aku pakai baju oren.. mood ok ckit lah.x dla ngantuk sgt bler klas Titas berjalan.. time ustazah terangkan aku khusyuk..tapi bila student yang presentation mmg aku ngntuk ckit la.. haha memandangkan aku duk blakang bdk laki so x dla segan sgt nak melentok.. haha.. tp td ktorg nek geli n seram ngan perangai 2 org laki nieyh..ahahha..yg sorg ngntuk..sorg g stedy..tp yang ngntuk tuh melakukan aktiviti yang kurang sopan..hahahha... kami hanya menyaksikan..elok jerk klas abeh sme segar bugar balik.. ish3...
klas abeh kol 10 lebih.. so skang time rest.td ngntuk cgt.. tp bila dah sampai bilik x ngntuk pun.. kol 2 jap g nak g dewan.. minx2 la abeh cepat..
alkisah petang nieyh.. ke mana lagi kalau x ke pasa malam..hahah.. i like... :) nak makan mee sup yang sedap...ooowh abg gemok.. tgu ku ye..hahahah.. malam nieyh aku nak wat keje jerla.. lagi brapa hari jerk nak cuti..yeyey... tapi takut pun adew..hahahha.. PBS menantiku... penghijrahanku amat jauh sekali ... ke Johor ku merantau selama seminggu..hahaa.. xpe..cari pengalaman.. naseb bek x sampai ke sabah taw.. tp ok gak kalau ke sane..hehehe..
k la... kalau d cite menarik t akan ku lakukan senaman tangan lagi ye... bubbyeee