sakit hati ini bagai diparang2... ermm..
tegahari yang suram melegakan ledakkan hatiku...orang ckp bila marah dari berdiri kene duduk..aku cuba sedaya upaya menahan api kemarahan itu.. namun, ternyata aku gagal mengawalnya.. dalam kesejukan perpustakaan aku terlihat bayangannya dari jauh.. oh biarkan sahaja... ada kerja tu.. aku tidak merasa apa2 lagi.. setelah diberi arahan untuk keluar oleh sahabatku..aku menurut langkah mereka.. langkah demi langkah kuturuti..ahirnya sampai jua ke destinasi.. setelah selesai berbincang tentang tugasan aku melihat nsetku.. ye.. ternyata kamu tidak memahamiku..aku terus dial no yang tertera di skrin nsetku.. mendengar suaranya membuakan hatiku geram.. tunggu? itu yang diungkapnya..panas la weyh.. walaupun perut aku sedang berirama syahdu x syahdu itu namun ku maih kuat.. tapi aku x mampu menahan sakit hatiku pabila ku kenang apa yang telah kau lakukan padaku..pasti kau kata aku cemburu? ohh plsss aku ada otak untuk berfikir.. namun, aku x faham.. dulu aku jarang mendengar cerita tentang engkau wahai sahabat.. sekrang... haaaaiiiihh..

DARIPADA KERJA BERKUMPULAN BAEK BUAT SORG..KALAU BERKUMPULAN PUN CM WAT SORG..

penat aku buat itu untuk kamu.. walaupun aku tidak reti..tapi bagaimana kau mengahargaiku wahai teman.. ermmm.. biarah aku terus berbicara sendiri.. jangan kau sapa aku..jangan kau tegur aku..