kerinduanku

lama sungguh blog ini tidak diusik..
rindu pula berbicara di sini..
maaf ye..saya sibuk ckit..
hehhe
banyak pengalaman manis aku lalui..ada juga pengalaman pahit.. tapi kita biarkan yang pahit.. orang ckp yang pahit usah diungkit-ungkit. jadi..yang manis saja ku ungkapkan.
1stly nak cerita pengalaman di sekolah.maklumlah 1st time wat PBS macam2 cerita la.. hehe.. hari pertama aku berada di sekolah iaitu sekolah kebangsaan KOTA MASAI Johor, aku rasa takut teramat sangat.. xbiasa la katakan.. tapi takut aku, malu aku 5 minit jekr. bila dah kenai dgn guru2 kat situ semuanya dah ok.
apa perasaan kalian kalau dulu kita pergi sekolah sebagai seorang murid tapi sekarang kita pergi sekolah murid memanggil kita guru? hahaha..itulah pengalaman paling manis bagiku. murid memberi salam..
" asalammualaikum cikgu" hahha..mula2 memang rasa lawak jerk. tapi bila dah jadi kebiasaan memang best.
budak2 nak panggil ape erk? haha abg? kakak? no3.. panggil cikgu..huhuhu..segannye..

cerita bersambung..nak pergi seni lakon..bubbye