td...kemas bilik.. ooouuuuchhh sakitnye.. kulihat darah yg menitik ke lantai... dari jariku.. adoiiii.. sakit.. cm nak pengsan pun adew.. bnyk jugalah darah.. lantas tanganku mencapai tisu disisi meja.. darah yang mengalir terus mengalir..aku ke tandas untuk membasuh dengan air..pantas sungguh darah itu menggalir.. aku bermonolog sendiri " adoiii selalu cuai.. mesti adew yg jadi.. " tibe2 aku teringat kata2 seseorang.. " awk mmg x reti jage diri ke? kalau x leyh wat keje jgn la wat.. t jd pape susah.. " lantas titisan panas mengalir ke pipi..sungguh..tiap kali aku buat kerja pasti sesuatu terjadi.. ku hadapkan mukaku kecermin.. mengapa ... arhhhh biarlah..aku terus menuju ke bilik dan membuka loker roomateku untuk mendapatkan plaster.. dalam keadaan sengal2 aku membalut luka itu.. pedih... ibu jariku masih x blh digunakan.. sakit sgt.. ermm.. nak balik umah..
petang td aku pergi pasa.. lepas menunaikan solat maghrib aku membuka plaster itu..w ahahahhh awat biru warnenye.. sakitttttttttt... wuaaaaaaaaaaa.. sebenarnye aku terkena paku... dalam dia makan.. jahat tol paku tu..