sabtu yg enjoy...

walaupun kemalasan melanda diriku pagi ini tapi awal pg sesudah azan subuh telah ku bangkitkan diri dari tempat pembaringan.. aku menuju ke kamar mandi untuk mandi.. perghhh sejuk gler..haha.. then pas smayang kulihat jam di nsetku masih awal..maka aku pun rebahkan tubuhku kembali..7.30 aku bangun.. GOTONG ROYONG.. yeah itulah aktiviti utama pada hari ini.hehe.. tepat kol 7.50 hujan turun dengan lebatnye membasahi jalan2 raya dan kawasan2 yang sewaktu dengannya.. dalam hati..wuaaa beshnye kalau dapat tdur.. haha.. batalkan saja hajat itu.. dnegan payung pink itu aku melangkah penuh kesabaran menuju ke dewan zaaba.. tasek2 kecil yang menghiasi jalan menyebabkan kasutku ditenggelami air dan basah.. geli2. tetap ku teruskan perjalanan.. sampai kat dewan semua umat sedang sibuk berbicara.. ntah pasai apa.. aku mendapatkan kawan yang berada dibelakang dewan itu.. kemudian arahan dari ketua supaya berkumpul diluar dewan..masih ramai yang belum tiba.. ketua seperti angin yang tidak betul..menagrahkan kami beratur seperti kanak2 disekolah..dan membahasakan dirinya cikgu. disekeliling manusia sedang menyaksikan drama kami..hahha disusun menjadi barisan panjang..dan bergerak ke tempat yang dituju didalam barisan juga.. waaaahh best..mood malas itu hilang terus..hehe..kami bersama-sama bergotong royong membersihkan kawasan blok c.. ":) tepat kol 10.30 kami selesai menyiapkan tugasan yang diberi..kantin sasaran utama kami..lapar..wuaaaaaaa. kamim menujuke kantin dan dimeja panjang itu kami 18 pelajar menikmati nasi.. setelah kenyang.. masing2 pulang ke asrama.. dan aku..disinilah... RUMAH! hahaha..