antara mimpi dan realiti.


waaahhh2... ape itu mimpi..ape itu relaiti..
bukak kamus tgk sendiri..hahhahaha
jangan mrah ye..hahhaha..

hari ni sy nak citepasai mimpi dan realiti..persamaan antara keduanya.. ?
dari mimpi jadi realiti.. yeah... itulah yg terjadi padaku. dari sebuah mimpi yang indah akhirnya menjadi realiti..

pada suatu hari aku bermimpi seorang perempuan cantik datang kepadaku.. lalu berkata :

"wahai gadis kau masih mentah .. hiasilah dirimu dengan kalimah2 ALLAH yang dapat menenangkan hati kau wahai anak gadis. janganlah kau persiakan hidupmu.."

pabila aku tersedar dari tidur dilihat mukaku penuh dengan air mata.. aku pelik.. bila masa aku menangis.. aku lupa ape yang ku mimpikan,, azan subuh berkumandang dan aku teringatkan mimpi yang datang dalam lenaku..

mimpi itu mengajarku erti hidup.. alhamdulillah sejak mimpi itu datang padaku..aku mula sedar segalanya.. amin.. :)