si pemalas terhormat,,

hahhaha..aku bakal di gelar si pemalas kerana dari semalam aku jd malas untuk bergerak.. kemungkinan besar aku sudah meningkatkan berat badan saya..hhaha
mane x nye.. tidur bagun makan tgk tv.. berkembang gler2 lah jawabnye.

cuti nieyh mood aku pd novel kurang la..
nape erk.. tulun2.. mane minatku membca ni..hehe.. tp no hal la.. kejap jerk tuh..bler adew novel baru compom aku jd penagih membace balik.. ulalalala..

welalalala.. xtaw nak ckp pe..
skang aku tgh menulis cerpen bertajuk siapa sahabat? mudah-mudahan siap la ye.. untuk novel belum cukup kuat untk aku menghasilkannya. payah weyh.. tergagap aku..

xsabarnya nak masuk sem depan.. latihan teater.. minx2 la jadi 1st teater tuh..walaupun pd mulanya aku x ske tapi akhirnya best juga... :P
blog...blog...blog.... tempat luahan aku.. hehehhe